maltepe escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort bahcesehir escort best price Wohnungsauflosung Berlin bahcesehir satilik daire avcilar kiz yurtlari ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort istanbul escort halkalı escort escort bayan porno istanbul escort Kayseri XXX Escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort
Ο ύπνος εξίσου σημαντικός με τη δίαιτα για το αδυνάτισμα

Ο ύπνος εξίσου σημαντικός με τη δίαιτα για το αδυνάτισμα

Οι συνήθειες ύπνου δεν πρέπει να παραβλέπονται, όταν καταρτίζεται ένα πρόγραμμα μείωσης του σωματικούς βάρους. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει πως τουλάχιστον 7 ώρες ύπνος κάθε βράδυ μπορεί να βελτιώσουν σημαντικά τις πιθανότητες αδυνατίσματος όταν κάποιος κάνει δίαιτα. Αντιθέτως, η έλλειψη ύπνου φαίνεται ότι εντείνει τα μηνύματα της πείνας στον εγκέφαλο και αυξάνει τα επίπεδα των ορμονών που διεγείρουν την πείνα, ωθώντας μας να τρώμε περισσότερο. Έτσι, ο καλός ύπνος το βράδυ είναι εξίσου σημαντικός με τη δίαιτα και τη γυμναστική για το αδυνάτισμα, αναφέρουν Καναδοί επιστήμονες.

Όπως γράφουν στην «Επιθεώρηση της Καναδικής Ιατρικής Εταιρείας» (CMAJ) επιστήμονες από το Οντάριο και το Κεμπέκ, για να αδυνατίσουν οι υπέρβαροι και παχύσαρκοι άνθρωποι δεν αρκεί να βελτιώσουν τη διατροφή και το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητάς τους. Πρέπει να βελτιώσουν και τις συνήθειες ύπνου τους.

Σε ένα πείραμα που έκαναν, ανακάλυψαν πως οι άνθρωποι που αυξάνουν τις ώρες του ύπνου από λιγότερες από 6 σε 7 έως 8 κάθε βράδυ, παίρνουν μέσα σε έξι χρόνια 2,4 κιλά λιγότερα απ’ ό,τι όσοι εξακολουθούν να κοιμούνται πολύ λίγο.

Σε ένα άλλο πείραμα, που διήρκησε 17 εβδομάδες και διεξήχθη σε 123 υπέρβαρους και παχύσαρκους εθελοντές, διαπίστωσαν πως όσοι κοιμόντουσαν περισσότερο και πιο ήσυχα, είχαν αυξημένες πιθανότητες να χάσουν πολλά κιλά ακολουθώντας το ίδιο πρόγραμμα αδυνατίσματος.

Σε ένα τρίτο πείραμα, το οποίο πραγματοποίησε άλλη ερευνητική ομάδα, ζητήθηκε από ομάδα εθελοντών είτε να κοιμάται 5,5 ώρες κάθε βράδυ, είτε 8,5 επί δύο εβδομάδες. Όλοι οι εθελοντές έκαναν επίσης δίαιτα.

Όσοι εθελοντές κοιμόντουσαν λίγο, έχασαν περισσότερη μυϊκή μάζα, ενώ αποθήκευαν σωματικό λίπος. Στην πραγματικότητα, έχασαν κατά 55% λιγότερο σωματικό λίπος και 60% περισσότερη μυϊκή μάζα απ’ ό,τι εκείνοι που κοιμόντουσαν πολύ. Ωστόσο, όσο λιγότερη μυϊκή μάζα έχει κάποιος, τόσο λιγότερες καύσεις κάνει – και η τάση που παρατηρήθηκε σημαίνει πως μακροπρόθεσμα οι εθελοντές με έλλειψη ύπνου θα έχαναν πολύ λιγότερα κιλά.

Οι ερευνητές από το Ερευνητικό Ίδρυμα του Ανατολικού Οντάριο και το Πανεπιστήμιο Λαβάλ του Κεμπέκ γράφουν: «Ολοένα περισσότερα επιστημονικά στοιχεία υποδηλώνουν πως οι συνήθειες ύπνου δεν πρέπει να παραβλέπονται, όταν καταρτίζεται μια δίαιτα που αποσκοπεί σε μείωση του σωματικούς βάρους. Ο ύπνος πρέπει να συμπεριληφθεί στο πακέτο του τρόπου ζωής που συνιστάται για την απώλεια βάρους και το οποίο προς το παρόν εστιάζεται μόνο στη δίαιτα και στη φυσική δραστηριότητα».

Δείτε επίσης