Το γάλα σόγιας ιδανική τροφή για νηστεία

gala sogiaΗ  νηστεία πιστεύεται ότι είναι μια καλή ευκαιρία για αποτοξίνωση του σώματος. Πρέπει όμως κατά την περίοδο της νηστείας να μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες του οργανισμού σε πρωτείνες, ασβέστιο και σίδηρο, που  υπάρχουν σε κυρίως στα τρόφιμα ζωικής προέλευσης  και τα παράγωγά τους. Πως μπορούν όμως να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες αν κάποιος απέχει από τα ζωικά τρόφιμα; Η απάντηση είναι μέσω της σόγιας.

«Η σόγια είναι ένα φυτικό προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας που υποκαθιστά τα ζωικά προϊόντα έχοντας πολλά πλεονεκτήματα», λέει η διαιτολόγος Ελένη Πρέντζα. «Σε όποια μορφή κι αν καταναλωθεί μέσα στο καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα, η σόγια περιέχει  σε υψηλή περιεκτικότητα , πρωτείνες υψηλής διατροφικής αξίας. Περαιτέρω το 86% των λιπαρών είναι ακόρεστα ή πολυακόρεστα με αποτέλεσμα τη μείωση της «κακής» LDL χοληστερόλης (χοληστερίνης) ενώ ταυτόχρονα έχει τη μοναδικότητα ως τρόφιμο φυτικής προέλευσης να είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου και άλλων πολύτιμων ανόργανων στοιχείων και βιταμινών.

Η κατανάλωση σόγιας δίνει την αίσθηση του κορεσμού της πείνας και με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει σημαντικά στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Όσο για τα άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, η σόγια  αποτελεί την άριστη λύση στις διατροφικές επιλογές τους. Σύμφωνα με την κ. Πρέντζα, «τα ροφήματα  και τα γιαούρτια σόγιας παρασκευάζονται με σύγχρονες μεθόδους φυσικής επεξεργασίας από ολόκληρους καρπούς  εξασφαλίζοντας έτσι την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος  και ταυτόχρονα και μια καλή πηγή ασβεστίου».

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Δείτε επίσης