kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme avrupa yakasi escort halkalı escort escort bayan porno batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi
Οι «χαμηλοί» στόχοι διευκολύνουν το αδυνάτισμα

Οι «χαμηλοί» στόχοι διευκολύνουν το αδυνάτισμα

diaitaΕίναι γνωστό ότι η δίαιτα και η μόνιμη απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ανεξάρτητα από το πόσο ισχυρή θέληση έχει κάποιος για να χάσει κιλά, το σώμα αντιστέκεται στην απώλεια βάρους. Διατηρώντας ένα κατώτατο και ένα ανώτατο όριο εβδομαδιαίας απώλειας βάρους, τα άτομα που βρίσκονται σε δίαιτα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας και συνέχισης της προσπάθειάς τους

Ο ψυχολογικός παράγοντας παίζει καθοριστικό ρόλο ως προς την επιτυχία ενός προγράμματος διατροφής. Μέσω του ορισμού ελαστικότερων στόχων τα άτομα που ακολουθούν μια δίαιτα αισθάνονται ταχύτερα επιτυχημένοι, με αποτέλεσμα να τονώνεται η αυτοπεποίθησή τους και να συνεχίζουν το πρόγραμμά τους με μεγαλύτερη όρεξη και συνέπεια.

Mια μελέτη αμερικανών ερευνητών από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Φλόριδας και το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αυτοί που κάνουν δίαιτα έχοντας θέσει «ελαστικούς» στόχους ως προς την απώλεια βάρους έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσουν τη μάχη με τη ζυγαριά. Οπως εξηγούν οι ερευνητές με δημοσίευσή τους στο επιστημονικό έντυπο «Journal of Consumer Research», οι πιο ελαστικοί στόχοι, π.χ. 1-2 κιλά την εβδομάδα, είναι πιο πραγματοποιήσιμοι από τους αυστηρούς στόχους, π.χ. των 3 κιλών την εβδομάδα.

Επιτυχημένη δίαιτα με ελαστικούς στόχους

Στο πλαίσιο της μελέτης οι ερευνητές μοίρασαν τους συμμετέχοντες σε δύο ομάδες: από τη μία ζήτησαν να θέσει κατώτατο και ανώτατο στόχο και από τη δεύτερη να προσδιορίσει τον στόχο των χαμένων κιλών με έναν μόνο αριθμό.

Οπως είδαν, στην περίπτωση των δύο αριθμών (π.χ. 2-4 κιλά την εβδομάδα), ο χαμηλός φάνηκε να κάνει τους εθελοντές να πιστεύουν ότι ο στόχος είναι πραγματικά εφικτός, ενώ ο μεγάλος αριθμός φάνηκε να ενισχύει την πρόκληση, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογία τους. Αντίθετα, ο μονός αριθμός (π.χ., 3 κιλά την εβδομάδα) γινόταν αντιληπτός από όσους έκαναν δίαιτα ως ένας βαρύς συμβιβασμός, γεγονός που τον έκανε να μοιάζει πιο ανέφικτο.

«Τα άτομα που ακολουθούν κάποιο πρόγραμμα διατροφής(δίαιτας) με σκοπό το αδυνάτισμα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πιάσουν έναν στόχο που κυμαίνεται μεταξύ ενός κατώτερου και ενός ανώτερου ορίου από ό,τι αν ο στόχος αυτός μεταφράζεται σε έναν μόνο αριθμό» υποστηρίζουν οι ερευνητές.

«Οταν ο στόχος είναι μάλιστα προκλητικός και παράλληλα εφικτός, τότε τα άτομα αυτά βρίσκουν τη θέληση να συνεχίσουν την προσπάθειά τους ή να θέσουν νέους στόχους σε επόμενη φάση».

Δείτε επίσης