kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme avrupa yakasi escort halkalı escort escort bayan porno batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi kadikoy escort pendik escort
H έλλειψη σιδήρου στην εγκυμοσύνη μπορεί να προκαλεί αυτισμό στο παιδί

H έλλειψη σιδήρου στην εγκυμοσύνη μπορεί να προκαλεί αυτισμό στο παιδί

autism sidhros 4Νέα μελέτη ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Epidemiology, αναφέρει ότι οι μητέρες των παιδιών με αυτισμό είναι πολύ λιγότερο πιθανό να λαμβάνουν συμπληρώματα  σιδήρου, πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους.

Το 2011 η ίδια ερευνητική ομάδα είχε αναφέρει συσχέτιση μεταξύ μειωμένου φολικού οξέος και διαταραχές στο ευρύ φάσμα του αυτισμού. Τώρα βρήκε ότι η χαμηλή πρόσληψη σιδήρου στις μητέρες άνω των 35 ετών πενταπλασιάζει τον κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά, και ακόμη περισσότερο όταν έχουν κάποια χαρακτηριστικά του μεταβολικού συνδρόμου (συνύπαρξη αυξημένη αρτηριακής πίεσης, παχυσαρκίας και υψηλού σακχάρου).

Η σιδηροπενική αναιμία, όπως είναι διαφορετικά γνωστή η ανεπάρκεια σιδήρου, οδηγεί σε λιγότερα ερυθρά αιμοσφαίρια ή λιγότερη αιμοσφαιρίνη. Τα ερυθρά κύτταρα είναι σημαντικά για τη μεταφορά του πλούσιου σε οξυγόνο αίματος προς τους ιστούς και την απομάκρυνση του διοξειδίου του άνθρακα από το σώμα. Ονομάζονται ερυθρά επειδή περιέχουν μία πρωτεΐνη πλούσια σε σίδηρο, την αιμοσφαιρίνη, η οποία έχει έντονο κόκκινο χρώμα.

«Η συσχέτιση ανάμεσα στη χαμηλή πρόσληψη σιδήρου της μητέρας και στον αυξημένο κίνδυνο για αυτισμό ήταν ισχυρότερη κατά τη διάρκεια του θηλασμού, αφού ελήφθη υπόψη η πρόσληψη του φολικού οξέος», δήλωσε η Rebecca Schmidt, επίκουρη καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών Δημόσιας Υγείας.

Για να βγάλουν το πόρισμά τους, οι ερευνητές εξέτασαν τις μητέρες και τα παιδιά τους που είχαν εγγραφεί σε μια βάση δεδομένων στη Βόρεια Καλιφόρνια μεταξύ των ετών 2002 και 2009 (Childhood Autism Risks from Genetics and the Environment Study). Εξετάσθηκαν μητέρες των οποίων τα παιδιά εμφάνισαν αυτισμό και συγκρίθηκαν με άλλες 346 μητέρες που δεν γέννησαν αυτιστικά παιδιά. Η  πρόσληψη σιδήρου των μητέρων είχε εξεταστεί τρεις μήνες πριν από την εγκυμοσύνη και κατά το θηλασμό. Είχε επίσης καταγραφεί αν λάμβαναν συμπληρώματα σιδήρου και δημητριακά πρωινού.

“Η έλλειψη σιδήρου και η αναιμία που προκύπτει από αυτή, είναι η πιο κοινή ανεπάρκεια θρεπτικού συστατικού, ειδικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, και επηρεάζει τουλάχιστον το 40% των γυναικών και των βρεφών τους,” είπε η Schmidt. «Ο σίδηρος είναι ζωτικής σημασίας για την πρώιμη ανάπτυξη του εγκεφάλου, συμβάλλοντας στην παραγωγή νευροδιαβιβαστών, στη σωστή μυελίνωση και στη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Και οι τρεις αυτές καταστάσεις έχουν συσχετιστεί με τον αυτισμό.”

“Το μήνυμα για τις γυναίκες είναι να παίρνουν τις βιταμίνες τους σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης στη συνιστώμενη ημερήσια δοσολογία. Εάν υπάρχουν παρενέργειες, μιλήστε με το γιατρό σας σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισής τους”, κατέληξε η Schmidt.

Η διατροφή

Η σύσταση των ειδικών είναι να παίρνει μια γυναίκα 14.8 mg σιδήρου καθημερινά από τη διατροφή ενώ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να παίρνει συμπληρώματα σιδήρου. Τροφές που περιέχουν σίδηρο είναι το κόκκινο κρέας, το συκώτι, τα φασόλια, οι φακές, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το λάχανο, τα αποξηραμένα δαμάσκηνα, οι σταφίδες και ο κρόκος του αυγού.

Μπορείτε επίσης να αυξήσετε τα ερυθρά κύτταρα του αίματος με την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φολικό οξύ. Τρόφιμα πλούσια σε φολικό οξύ είναι τα εμπλουτισμένα δημητριακά, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το λάχανο και το σπανάκι, τα ξερά φασόλια, ο αρακάς και τα καρύδια.

Δείτε επίσης