maltepe escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort bahcesehir escort best price Wohnungsauflosung Berlin bahcesehir satilik daire avcilar kiz yurtlari ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort istanbul escort halkalı escort escort bayan porno istanbul escort Kayseri XXX Escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort
Οι δημοφιλείς δίαιτες δεν είναι πιο αποτελεσματικές μακροχρόνια

Οι δημοφιλείς δίαιτες δεν είναι πιο αποτελεσματικές μακροχρόνια

zygaria diaita 4 gynaikaΟι δημοφιλείς δίαιτες που υπόσχονται γρήγορη και μεγαλύτερη απώλεια βάρους, όπως η δίαιτα Άτκινς και η South Beach, δεν οδηγούν σε μεγαλύτερη απώλεια βάρους μακροχρόνια απ’ ό,τι η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών και η άσκηση, σύμφωνα με μία μετα-ανάλυση που έγινε από ερευνητές του Πανεπιστημίου ΜακΓκιλ, στον Καναδά.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό, Circulation: Cardiovascular Quality and Outcomes και χρηματοδοτήθηκε από το Καναδικό Ινστιτούτο Έρευνας και Υγείας.

Η μετα-ανάλυση επιβεβαιώνει άλλες μελέτες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κάποια «μαγική» δίαιτα που να ταιριάζει σε όλους τους ανθρώπους και πως ο καθένας μπορεί να χάσει κιλά με όποιο πρόγραμμα του αρέσει και αισθάνεται ότι μπορεί να ακολουθήσει.

Η συμβουλή αυτή έρχεται εν μέσω μιας κρίσης παχυσαρκίας, αφού στους τέσσερις ενήλικες ο ένας είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος ενώ η παιδική παχυσαρκία βρίσκεται σε άνοδο.

Παρόμοια απώλεια βάρους

Οι ερευνητές ανέλυσαν προηγούμενες μελέτες για τέσσερις δημοφιλείς δίαιτες: την Άτκινς, την Weight Watchers, την Ζώνη και την South Beach. Η δίαιτα Άτκινς και η South Beach διακρίνουν τους υδατάνθρακες σε καλούς και κακούς χωρίς να περιορίζουν τις θερμίδες, η Weight Watchers περιορίζει τις συνολικές θερμίδες και η Ζώνη προτείνει μια αναλογία μεταξύ πρωτεϊνών και υδατανθράκων 3 προς 4.

Αυτές οι τέσσερις δίαιτες συγκρίθηκαν με την «συνήθη διατροφή» που προτείνουν η διαιτολόγοι, δηλαδή την παραδοσιακή συμβουλή για το αδυνάτισμα που περιλαμβάνει μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, και αλλαγή τρόπου ζωής για την απώλεια βάρους.

Διαπιστώθηκε ότι πράγματι, στην αρχή, με τις δημοφιλείς δίαιτες χάνει κάποιος περισσότερο βάρος σε σύγκριση με την “επίσημη” συμβουλή.  Όμως μετά από ένα χρόνο, οι δημοφιλείς δίαιτες επέφεραν απώλεια βάρους όσο περίπου και η “συνήθης διατροφή” , 5,4 κιλά, κατά μέσο όρο.

Για την ακρίβεια, με τις δημοφιλείς δίαιτες χάθηκαν κατά μέσο όρο 3,5 -6,0 κιλά μετά από ένα έτος ενώ με την παραδοσιακή δίαιτα χάθηκαν 0,8-5,4 κιλά. Μετά από δύο χρόνια, αν και υπήρχαν λίγες μελέτες γι’ αυτό το διάστημα, φάνηκε ότι αρκετά άτομα που ακολούθησαν τις δημοφιλείς δίαιτες κέρδισαν ένα μέρος των χαμένων κιλών τους.

«Παρότι οι λαϊκές δίαιτες παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλείς, εξακολουθούμε να μην ξέρουμε αν είναι αποτελεσματικές μακροχρόνια για την απώλεια βάρους και αν ελαττώνουν τους παράγοντες κινδύνου για στεφανιαία νόσο», σχολίασε ο καρδιολόγος και επικεφαλής της μελέτης Μάρκ Άιζενμπεργκ, καθηγητής Ιατρικής στο ΜακΓκιλ. «Επιπλέον, τα υπάρχοντα επιστημονικά στοιχεία για τα οφέλη τους στην υγεία σε μακροπρόθεσμη βάση, παραμένουν ανεπαρκή».

Στο παρελθόν, ο Άιζενμπεργκ και οι συνεργάτες του έχουν προτείνει τη φορολόγηση του πρόχειρου φαγητού και αλλαγές σε ορισμένες γεωργικές επιδοτήσεις, προκειμένου να καταπολεμηθεί η παχυσαρκία. Ο ειδικός θεωρεί ότι μια ευρύτερη παρέμβαση στον τρόπο ζωής που περιλαμβάνει γιατρούς και άλλους επαγγελματίες υγείας μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από τις δημοφιλείς δίαιτες.

Δείτε επίσης