maltepe escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ bahcesehir escort bahcesehir escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort escort bursa Ankara escort Çankaya escort escort ankara jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme istanbul escort halkalı escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort beylikdüzü escort istanbul escort nakliyat evden eve nakliyat Kayseri XXX Escort
Λόρδωση και σκολίωση – σε ποιες ασκήσεις να δώσετε έμφαση

Λόρδωση και σκολίωση – σε ποιες ασκήσεις να δώσετε έμφαση

Η σπονδυλική μας στήλη αποτελείται από τρία κύρια κυρτώματα τα οποία είναι απαραίτητα για:

1. Την σωστή ισορροπία της περιοχής της λεκάνης
2. Την σωστή διανομή της δύναμης σε όλους τους σπόνδυλους
3. Και την ελεύθερη κίνηση σε όλα τα επίπεδα

Η όποια παρέκκλιση από αυτές τις τρεις συνθήκες, δημιουργεί προβλήματα, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην λόρδωση, την σκολίωση και την κύφωση.

Και οι τρεις αυτές παθήσεις, παρατηρούνται από την μικρή έως την τρίτη ηλικία και μερικές φορές άνευ αιτιολογίας.

Μερικές από τις μορφές της σκολίωσης είναι:

1. Συγγενής: δημιουργείται από την εμβρυϊκή φάση
2. Νευρομυϊκή: δημιουργείται από διάφορες παθήσεις του νευρικού ή του μυϊκού συστήματος
3. Ιδιοπαθής: είναι η συχνότερη μορφή σκολίωσης. Δεν έχει συγκεκριμένη αιτία και συνήθως κάνει την εμφάνισή της από μικρή ηλικία

Fi5555_1ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟ

Σε αυτές τις περιπτώσεις, το άτομο μπορεί να εκτελεί ορισμένες ασκήσεις, οι οποίες θα καταστήσουν ελαστική την σπονδυλική του στήλη, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για μία επιτυχημένη συντηρητική θεραπεία.

Οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν ως επί το πλείστον με την βοήθεια των χεριών σας, έχοντας τα σε κάμψη ή σε έκταση. Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι η yoga μπορεί μα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό σε μία λειτουργική σπονδυλική στήλη, χωρίς την εμφάνιση πόνου ή δυσφορίας, όσο περνάνε τα χρόνια.

Που να δώσετε έμφαση;

1. Στην κινητοποίηση των μυών του κορμού
2. Στην ενδυνάμωση κοιλιακών
3. Στην εξάσκηση της σωστής στάσης της σπονδυλική στήλης

Δείτε επίσης