maltepe escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ bahcesehir escort bahcesehir escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort escort bursa Ankara escort Çankaya escort escort ankara jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme istanbul escort halkalı escort elektronik sigara e sigara e likit e sigara forum elektronik sigara forum nakliyat evden eve nakliyat Kayseri XXX Escort
Μετράτε τις θερμίδες; Μετρήστε καλύτερα τις μπουκιές σας

Μετράτε τις θερμίδες; Μετρήστε καλύτερα τις μπουκιές σας

Αν σκοπεύετε να αδυνατίσετε και υπολογίζετε τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά, ίσως καλύτερα να αρχίσετε να μετράτε τις μπουκιές σας με σκοπό να τις μειώσετε.

Αν σας “πάει” αυτός ο τρόπος μπορείτε να χάσετε σχεδόν 2 κιλά μέσα σε τέσσερις εβδομάδες, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Advances in Obesity, Weight Management & Control από ερευνητές του του Πανεπιστημίου BrighamYoung.

high-protein-diet5Στη μελέτη συμμετείχαν 41 άτομα που ήταν υπέρβαρα ή παχύσαρκα ηλικίας 18-66 ετών. Τα άτομα αυτά μετρούσαν επί μία εβδομάδα κάθε μπουκιά φαγητό και κάθε γουλιά ποτού που κατανάλωναν για να μάθουν την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουν.

Στη συνέχεια, έθεσαν ως στόχο να τρώνε και να πίνουν 20-30% λιγότερο. Για 4 εβδομάδες συνέχισαν το μέτρημα και τηρούσαν το στόχο τους. Στο τέλος αυτού του διαστήματος είχαν χάσει περίπου 1,6-1,8 κιλά. Δεν είχαν αλλάξει τη δίαιτά τους ούτε το επίπεδο της φυσικής τους δραστηριότητας.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η μεγαλύτερη απώλεια βάρους σημειώθηκε σε αυτούς που είχαν μειώσει τον αριθμό των μπουκιών κατά 20% και όχι κατά 30%. Επομένως, όσοι είχαν μειώσει τις μπουκιές τους κατά 30% μάλλον άρχισαν να τρώνε πιο παχυντικά φαγητά για να μην πεινάνε.

Η μέτρηση των μπουκιών δεν είναι εύκολη

«Η μελέτη δείχνει ότι η κατανάλωση λιγότερου φαγητού μπορεί να κάνει ουσιαστική διαφορά στο σωματικό βάρος», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητές της μελέτης Τζόσουα Γουέστ.

Και πρόσθεσε: «Δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσει κάποιος για να χάσει κιλά, απλώς να αποκτήσει συνείδηση της ποσότητας του φαγητού και των ποτών που καταναλώνει και να τις μειώσει».

Ωστόσο οι ερευνητές παραδέχονται ότι η μέτρηση των μπουκιών δεν είναι κάτι εύκολο. Η μέτρηση των θερμίδων είναι επίσης κάτι περίπλοκο για μερικά άτομα που κάνουν δίαιτα αλλά και η μέτρηση των μπουκιών μπορεί να είναι κουραστική. Στην αρχή της μελέτης είχαν δηλώσει συμμετοχή 20 άτομα παραπάνω που όμως δεν συνέχισαν γιατί προφανώς δυσκολεύτηκαν.

Πάντως, οι ερευνητές πιστεύουν ότι η προσπάθεια μέτρησης των μπουκιών αξίζει τον κόπο και συνεχίζουν την έρευνά τους προκειμένου να καταγράψουν τα αποτελέσματα που έχει σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Δείτε επίσης