kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir avrupa yakasi escort istanbul escort halkali escort sirinevler escort batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno ankara escort kartal escort kadikoy escort sex hikaye ankara escort izmir escort eskişehir escort eskişehir escort
porno izle Η υγιεινή χορτοφαγία (χωρίς ζάχαρη) μειώνει 34% τον κίνδυνο για διαβήτη

Η υγιεινή χορτοφαγία (χωρίς ζάχαρη) μειώνει 34% τον κίνδυνο για διαβήτη

Ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ δημοσίευσαν μια μελέτη στο περιοδικό PLoSMedicine η οποία συμπεραίνει ότι η χορτοφαγία μειώνει σημαντικά την εκδήλωση διαβήτη τύπου 2 αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με την προϋπόθεση ότι δεν περιέχει ζάχαρη, πατάτες, επεξεργασμένα τρόφιμα και σακχαρούχα ποτά. Στην τελευταία περίπτωση, όταν περιέχει αρκετή ζάχαρη, ο κίνδυνος όχι μόνο δεν μειώνεται αλλά αυξάνεται.

Οι επιστήμονες ανέλυσαν στοιχεία για περισσότερους από 200.000 άνδρες και γυναίκες για πάνω από 20 έτη, συσχετίζοντας τις διατροφικές συνήθειές τους με την υγεία τους.

Ενώ προηγούμενες μελέτες έχουν βρει σχέσεις μεταξύ μιας χορτοφαγικής διατροφής και βελτίωση της υγείας, συμπεριλαμβανομένων του μειωμένου κινδύνου για σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, η νέα μελέτη είναι η πρώτη που έκανε διακρίσεις μεταξύ μιας υγιεινής διατροφής φυτικής προέλευσης και μιας μη υγιεινής όπως αυτή που περιλαμβάνει ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά, η οποία μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία. Η μελέτη εξέτασε επίσης την επίδραση της συμπερίληψης κάποιων ζωικών τροφών στη διατροφή.

Η ζάχαρη κάνει τη διαφορά

Μια υγιεινή χορτοφαγική διατροφή συνδέθηκε με 34% χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη, ενώ η μη υγιεινή εκδοχή της – η οποία συμπεριλαμβάνει τρόφιμα, όπως επεξεργασμένα δημητριακά, πατάτες, και ζαχαρούχα ποτά – συνδέθηκε με 16% αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη.

“Αυτή η μελέτη επισημαίνει ότι ακόμα και μέτριες διατροφικές αλλαγές προς την κατεύθυνση μιας υγιεινής διατροφής φυτικής προέλευσης μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2», δήλωσε η Ambika Satija, μεταδιδακτορική ερευνήτρια και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης.

Τα χόρτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και ιχνοστοιχεία μετάλλων, πράγμα που, εκτός των άλλων, φαίνεται πως επιδρούν θετικά και στις μικροβιακές κοινότητες του ανθρωπίνου εντέρου.

Πηγή: Ambika Satija, Shilpa N. Bhupathiraju, Eric B. Rimm, Donna Spiegelman, Stephanie E. Chiuve, Lea Borgi, Walter C. Willett, JoAnn E. Manson, Qi Sun, Frank B. Hu. Plant-Based Dietary Patterns and Incidence of Type 2 Diabetes in US Men and Women: Results from Three Prospective Cohort Studies. PLOS Medicine, 2016; 13 (6).

Δείτε επίσης