maltepe escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort bahcesehir escort bahcesehir escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort escort bursa Ankara escort Çankaya escort escort ankara jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme istanbul escort halkalı escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort beylikdüzü escort istanbul escort nakliyat evden eve nakliyat Kayseri XXX Escort
Η υγιεινή χορτοφαγία (χωρίς ζάχαρη) μειώνει 34% τον κίνδυνο για διαβήτη

Η υγιεινή χορτοφαγία (χωρίς ζάχαρη) μειώνει 34% τον κίνδυνο για διαβήτη

Ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ δημοσίευσαν μια μελέτη στο περιοδικό PLoSMedicine η οποία συμπεραίνει ότι η χορτοφαγία μειώνει σημαντικά την εκδήλωση διαβήτη τύπου 2 αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με την προϋπόθεση ότι δεν περιέχει ζάχαρη, πατάτες, επεξεργασμένα τρόφιμα και σακχαρούχα ποτά. Στην τελευταία περίπτωση, όταν περιέχει αρκετή ζάχαρη, ο κίνδυνος όχι μόνο δεν μειώνεται αλλά αυξάνεται.

Οι επιστήμονες ανέλυσαν στοιχεία για περισσότερους από 200.000 άνδρες και γυναίκες για πάνω από 20 έτη, συσχετίζοντας τις διατροφικές συνήθειές τους με την υγεία τους.

Ενώ προηγούμενες μελέτες έχουν βρει σχέσεις μεταξύ μιας χορτοφαγικής διατροφής και βελτίωση της υγείας, συμπεριλαμβανομένων του μειωμένου κινδύνου για σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, η νέα μελέτη είναι η πρώτη που έκανε διακρίσεις μεταξύ μιας υγιεινής διατροφής φυτικής προέλευσης και μιας μη υγιεινής όπως αυτή που περιλαμβάνει ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά, η οποία μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία. Η μελέτη εξέτασε επίσης την επίδραση της συμπερίληψης κάποιων ζωικών τροφών στη διατροφή.

Η ζάχαρη κάνει τη διαφορά

Μια υγιεινή χορτοφαγική διατροφή συνδέθηκε με 34% χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη, ενώ η μη υγιεινή εκδοχή της – η οποία συμπεριλαμβάνει τρόφιμα, όπως επεξεργασμένα δημητριακά, πατάτες, και ζαχαρούχα ποτά – συνδέθηκε με 16% αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη.

“Αυτή η μελέτη επισημαίνει ότι ακόμα και μέτριες διατροφικές αλλαγές προς την κατεύθυνση μιας υγιεινής διατροφής φυτικής προέλευσης μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2», δήλωσε η Ambika Satija, μεταδιδακτορική ερευνήτρια και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης.

Τα χόρτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και ιχνοστοιχεία μετάλλων, πράγμα που, εκτός των άλλων, φαίνεται πως επιδρούν θετικά και στις μικροβιακές κοινότητες του ανθρωπίνου εντέρου.

Πηγή: Ambika Satija, Shilpa N. Bhupathiraju, Eric B. Rimm, Donna Spiegelman, Stephanie E. Chiuve, Lea Borgi, Walter C. Willett, JoAnn E. Manson, Qi Sun, Frank B. Hu. Plant-Based Dietary Patterns and Incidence of Type 2 Diabetes in US Men and Women: Results from Three Prospective Cohort Studies. PLOS Medicine, 2016; 13 (6).

Δείτε επίσης