kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir avrupa yakasi escort istanbul escort halkali escort sirinevler escort batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno ankara escort kartal escort kadikoy escort sex hikaye ankara escort izmir escort eskişehir escort eskişehir escort
porno izle Η βιταμίνη D μειώνει τον πόνο του τοκετού

Η βιταμίνη D μειώνει τον πόνο του τοκετού

vitamin dΟ πιο φυσικός τρόπος να εξασφαλίσει μια γυναίκα λιγότερο επώδυνη εγκυμοσύνη είναι η βιταμίνη D, σύμφωνα με έρευνα της Αμερικανικής Κοινότητας Αναισθησιολόγων, καθώς τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D συνδέονται με εντονότερη αίσθηση πόνου κατά τον τοκετό.

Στην έρευνα συμμετείχαν 93 γυναίκες που γέννησαν φυσιολογικά και με επισκληρίδιο αναισθησία. Όσες είχε διαγνωστεί ότι διέθεταν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D χρειάστηκε να λάβουν μεγαλύτερη δόση αναισθητικού στη φάση των ωθήσεων.

«Η αντιμετώπιση των χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D στη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του πόνου όταν έρθει η ώρα του τοκετού», ανέφερε ο επικεφαλής της έρευνας Andrew Geeler M.D., αναισθησιολόγος στο Ιατρικό Κέντρο Cedars-Sinai του Λος Άντζελες.

Γιατί όμως η βιταμίνη D μειώνει τον πόνο κατά τον τοκετό; Πιθανόν επειδή η βιταμίνη D συνδέεται με την ικανότητα του οργανισμού να κινητοποιεί την έκκριση αναλγητικών ουσιών.

Η έλλειψη της βιταμίνης D κατά την εγκυμοσύνη αυξάνει τις πιθανότητες πρόωρου τοκετού, προεκλαμψίας, διαβήτη κύησης και μολύνσεων.

Να σημειωθεί ότι παραδόξως, αν και στην Ελλάδα υπάρχει αρκετή ηλιοφάνεια, η ανεπάρκεια της βιταμίνης D είναι εκτεταμένη. Για να εξασφαλίσουμε την απαραίτητη ποσότητα που χρειαζόμαστε, καλό θα ήταν να τρώμε τροφές που την περιέχουν, όπως ολόκληρα αβγά (μαζί με τον κρόκο) και λιπαρά ψάρια.

Πάντως, είναι σχεδόν αδύνατο να λάβει κανείς όλη τη βιταμίνη D που χρειάζεται μόνο από τη διατροφή. Το 90% συντίθεται στον οργανισμό με τη βοήθεια της υπεριώδους ακτινοβολίας του ήλιου. Δεκαπέντε λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα θεωρούνται αρκετά, ωστόσο ο περισσότερος κόσμος δεν έχει τη δυνατότητα να εκτίθεται στον ήλιο ολόκληρο το χρόνο.

Δείτε επίσης