kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir avrupa yakasi escort istanbul escort halkali escort sirinevler escort batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno ankara escort kartal escort kadikoy escort sex hikaye ankara escort izmir escort eskişehir escort eskişehir escort
porno izle Πως να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα του ταξιδιού

Πως να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα του ταξιδιού

Κάπου ανάμεσα στο 10% και το 20% του του πληθυσμού στις δυτικές χώρες υποφέρει από δυσκοιλιότητα. Αυτό σημαίνει λιγότερες από τρεις κενώσεις τη βδομάδα, σκληρά κόπρανα τουλάχιστον στο ένα τέταρτο των πε­ριπτώσεων που μερικές φορές έχουν τη μορφή σβόλων. Μερικές φορές τα κόπρανα είναι αδύνατον να αποβληθούν χωρίς κάποια φαρμακευτική βοήθεια. Τέλος, η κένωση δε δημιουργεί αίσθημα ικανοποίησης μετά την εγκατάλειψη της τουαλέτας.

Η δυσκοιλιότητα οφείλεται στην αποσύνδεση των νεύρων από τους μυς του εντέρου, καθώς παύουν να συνεργάζονται για την επίτευξη του κοινού στόχου. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η πέψη και η μεταφορά της τροφής εξακολουθούν να εξελίσσονται με φυσιολογική ταχύτητα. Η διαφωνία προκύπτει μόνο στο τέλος του παχέος εντέρου, ως προς το αν το περιεχό­μενο πρέπει να απορριφθεί άμεσα ή όχι.

Η καλύτερη παράμετρος αξιολόγησης της δυσκοιλι­ότητας δεν είναι πόσο συχνά πηγαίνετε στην τουαλέτα, αλλά πόσο δυσκολεύεστε. Η προσωρινή δυσκοιλιότητα ίσως οφείλεται σε ταξίδι, ασθένεια ή περιόδους στρες. Η περισσότερο επίμονη δυσκοιλιότητα μάλλον οφείλεται σε πιο μακροχρόνια προβλήματα.

Σχεδόν οι μισοί από εμάς έχουμε δυσκοιλιότητα όταν ταξιδεύουμε. Ειδικά στις πρώτες μέρες του ταξιδιού, συχνά δυσκολευόμαστε να ενεργηθούμε κανονικά. Αυ­τό μπορεί να οφείλεται σε ποικίλους λόγους, όμως στις περισσότερες περιπτώσεις φταίει απλά ότι το έντερο έχει χάσει τις συνήθειές ου. Τα νεύρα του εντέρου θυ­μούνται τι τροφές προτιμάμε και τι ώρα προτιμάμε να τις καταναλώνουμε. Γνωρίζουν πόσο κινούμαστε και πόσο νερό πίνουμε. Ξέρουν αν είναι μέρα ή νύχτα και τι ώρα πηγαίνουμε συνήθως στην τουαλέτα. Αν τα πά­ντα εξελίσσονται βάσει προγράμματος, ολοκληρώνουν τον στόχο ενεργοποιώντας τους εντερικούς μυς για να μας βοηθήσουν στην πέψη.

Όταν ταξιδεύουμε, έχουν αλλάξει ξαφνικά οι συνήθειές μας και πιθανότατα η διατροφή μας. Αυτά δεν περνάνε απαρατήρητα από τα νεύρα του εντέρου. Ίσως βρεθούν σε σύγχυση. Επίσης, η δυσκοιλιότητα λόγω ταξιδιού οφείλεται συχνά στο σύν­δρομο της «άγνωστης τουαλέτας». Όσοι υποφέρουν από αυτό το σύνδρομο, απλώς απεχθάνονται να ενεργούνται σε μη οικείες τουαλέτες.

Αντιμετώπιση

Υπάρχουν μερικά κόλπα που ίσως φανούν χρήσιμα σε όσους αντιμετωπίζουν σύντομες ή ήπιες περιπτώσεις δυσκοιλιότητας, σαν κι αυτές που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Τα εντερικά τοιχώματα μπορούν να ενεργοποιήσουν συγκεκριμένα συστατικά: τις φυτικέ ίνες. Αυτές δεν διασπώνται στο λεπτό έντερο και μπορούν να χτυπήσουν φιλικά τα τοιχώματα του παχέος εντέρου αναφέροντας ότι επιθυμούν να οδηγηθούν στην έξο­δο. Ίσως περάσουν δύο τρεις μέρες πριν φανούν τα αποτελέσματα. Μπορείτε να αρ­χίσετε την κατανάλωση είτε μία μέρα πριν το ταξίδι είτε αυθημερόν. Η κατάλληλη ημερήσια δόση τροφικών ινών είναι τα 30 γραμμά­ρια.

Υπάρχουν δύο ήδη ινών: υδατοδιαλυτές και μη. Οι δεύτερες είναι καλύτερες στη διέγερση των κινήσεων στο πεπτικό σύστημα, συχνά όμως προκαλούν στομαχόπονους. Οι υδατοδιαλυτές ίνες δεν προσφέρουν εξίσου ισχυρή ώθηση, όμως καθιστούν το περιεχόμε­νο του εντέρου πιο μαλακό και εύκολο στην επεξερ­γασία. Οι φλούδες πολλών φρούτων περιέχουν μεγάλες πο­σότητες μη διαλυτών ινών, ενώ η σάρκα του φρούτου περιέχει περισσότερες διαλυτές ίνες.

Η κατανάλωση φυτικών ινών δε βοηθάει ιδιαίτε­ρα αν δε συνοδεύεται από αρκετά υγρά. Χωρίς την παρουσία νερού, οι ίνες σχηματίζουν στερεούς σβό­λους. Το νερό τις κάνει να φουσκώσουν σαν μπάλες. Η κατανάλωση περισσότερων υγρών βοηθά μόνο όσους δεν πίνουν ήδη αρκετά. Για τους υπόλοιπους, η επιπλέον κατανάλωση δεν επιφέρει κάποια βελτί­ωση.

Αν το σώμα λαμβάνει ελάχιστα υγρά, το έντερο αντιδρά αποσπώντας περισσότερο νερό από τις τροφές που το διατρέχουν. Αυτό καθιστά τα κόπρανα πιο σκλη­ρά. Τα μικρά παιδιά με υψηλό πυρετό συχνά χάνουν τόσο πολλά σωματικά υγρά μέσω της εφίδρωσης, ώστε το πεπτικό τους σύστημα παύει απότομα να λειτουργεί σωστά. Τα αεροπορικά ταξίδια ίσως οδηγήσουν το σώμα να απολέσει ανάλογες ποσότητες νερού ακόμα και χωρίς εφίδρωση. Ο αέρας στο αεροσκάφος είναι τόσο ξηρός, ώστε αποσπά υγρά από το σώμα μας ακόμα και χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Το πρώτο σημάδι είναι η ασυνήθιστα ξηρή μύτη. Στη διάρκεια της πτήσης, καλό είναι να πίνουμε περισ­σότερο απ’ το συνηθισμένο, ώστε το νερό στο σώμα να διατηρείται σε φυσιολογικά επίπεδα.

Τα προβιοτικά (ωφέλιμα βακτήρια) και τα πρεβιοτικά (οι αγαπημένες τους τροφές) μπορούν να αναζωογονήσουν το εξαντλημένο έντερο.

Αν η δυσκοιλιότητα εμφανιστεί ξαφνικά ή έχει ασυ­νήθιστα μεγάλη διάρκεια, πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Το πρόβλημα ίσως οφείλεται σε κάποια πάθηση όπως π.χ. ο μη διαγνωσμένος διαβήτης.

Δείτε επίσης