kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir avrupa yakasi escort istanbul escort halkali escort sirinevler escort batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno ankara escort kartal escort kadikoy escort sex hikaye ankara escort izmir escort eskişehir escort eskişehir escort
porno izle Ο μεταβολισμός δυσκολεύει το αδυνάτισμα στις μεγαλύτερες ηλικίες

Ο μεταβολισμός δυσκολεύει το αδυνάτισμα στις μεγαλύτερες ηλικίες

Καθώς περνούν οι δεκαετίες γίνεται πιο δύσκολο να χαθούν τα περιττά κιλά. Οι λόγοι γι’ αυτό σχετίζονται με το μεταβολισμό του σώματος, ο οποίος μειώνεται στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Μετά την ηλικία των 30 ετών, η μυϊκή μάζα αρχίζει να ελαττώνεται και να αντικαθίσταται από λιπώδη ιστό. Επειδή, όμως, οι μύες δαπανούν περισσότερη ενέργεια (θερμίδες) από τον λιπώδη ιστό, η λιγότερη μυϊκή μάζα μεταφράζεται σε χαμηλότερο μεταβολισμό, αναφέρει η δρ Μέντχα Μούνσι, επίκουρη καθηγήτρια Ενδοκρινολογίας και διευθύντρια του Κέντρου Διαβήτη Joslin στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

Αυτό σημαίνει πως καθώς περνούν τα χρόνια το σώμα καίει λιγότερες θερμίδες, επομένως πρέπει να μειώνεται η κατανάλωση του φαγητού μόνο και μόνο για να μην αυξηθεί το βάρος.

Ένα άλλο θέμα είναι οι ορμόνες. Τα επίπεδα των ορμονών του φύλου, των οιστρογόνων και της τεστοστερόνης, αρχίζουν να ελαττώνονται κοντά στην ηλικία των 50 ετών στις γυναίκες και λίγο αργότερα στους άνδρες, κάτι που επιβραδύνει τον μεταβολισμό, σύμφωνα με τη Μούνσι.

Επίσης μπορεί να δυσκολευόμαστε να χάσουμε κιλά λόγω και των αποτυχημένων προσπαθειών δίαιτας κατά τις προηγούμενες δεκαετίες της ζωής μας. Οι αυξομειώσεις του σωματικού βάρους λόγω μιας ή περισσότερων αποτυχημένων προσπαθειών μπορεί να “χαλάσουν” το μεταβολισμό και να τον επιβραδύνουν σε ορισμένους ανθρώπους, αν και δεν υπάρχει ομοφωνία γι’ αυτό μεταξύ των ερευνητών.

Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο μεταβολισμός είναι μειωμένος όταν κάποιος πρώην παχύσαρκος έχει χάσει κιλά, αναφέρει η Λέσλι Τσο, επεμβατική καρδιολόγος στην κλινική Cleveland και διευθύντρια του Καρδιαγγειακού Κέντρου Γυναικών στην κλινική.

Μια 50χρονη γυναίκα που τώρα ζυγίζει 70 κιλά αλλά κάποτε ζύγιζε 100 κιλά χρειάζεται πολύ λιγότερες θερμίδες κάθε μέρα σε σύγκριση με μια συνομήλική της, η οποία έχει σήμερα το ίδιο βάρος αλλά ουδέποτε υπήρξε παχύσαρκη.

«Η απώλεια λιπώδους ιστού με τη δίαιτα κάνει το σώμα να νομίζει ότι λιμοκτονεί» λέει η Τσο. «Γι’ αυτό τον λόγο το σώμα μειώνει τον μεταβολισμό του. Όποιος υπήρξε στο παρελθόν υπέρβαρος ή παχύσαρκος και τώρα έχει χάσει κιλά πρέπει να τρώει σταθερά λιγότερο για να διατηρεί μειωμένο το βάρος του».

Το αποτέλεσμα είναι ένα πρώην παχύσαρκο άτομο, να δυσκολεύεται να διατηρήσει τα μειωμένα κιλά του καθώς περνούν τα χρόνια διότι έχει να αντιμετωπίσει και τη μείωση του μεταβολισμού λόγω ηλικίας.

Ένα άλλο θέμα είναι ότι με το πέρασμα των δεκαετιών μειώνεται η φυσική δραστηριότητα. Το πρόβλημα μεγαλώνει από το γεγονός ότι εμφανίζονται σωματικά προβλήματα και πόνοι που περιορίζουν τη φυσική δραστηριότητα και την άσκηση.

Βαράκια και πρωτεΐνες

Τι μπορεί να κάνει κανείς για να αντιμετωπίσει τη μείωση του μεταβολισμού;

Η Τσο συνιστά να εστιάζουμε στη γενική φυσική κατάστασή μας. «Το θέμα δεν είναι απλώς να χαθούν τα περιττά κιλά, αλλά να διατηρηθεί το μειωμένο βάρος και ταυτόχρονα να ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή και να διατηρούμε τη φυσική δραστηριότητα σε ικανοποιητικά επίπεδα», επισημαίνει.

Η αύξηση της μυϊκής μάζας κάνοντας ασκήσεις με βάρη μπορεί να εξισορροπήσει την επιβράδυνση του μεταβολισμού λόγω ηλικίας, σύμφωνα με τη Μούνσι.

«Μετά τα 50 και τα 60 χρειάζονται τα βαράκια περισσότερο απ’ ό,τι στα 25. Συνιστώ επίσης την κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών διότι αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της μυϊκής μάζας», καταλήγει η ειδικός.

Δείτε επίσης