kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort escort bursa Ankara escort Çankaya escort escort ankara avrupa yakasi escort halkalı escort escort bayan sirinevler escort batum escort jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort Escort ankara
Χάστε βάρος με προσήλωση στο φαγητό και χωρίς περισπασμούς

Χάστε βάρος με προσήλωση στο φαγητό και χωρίς περισπασμούς

Οι άνθρωποι που είναι προσηλωμένοι στο φαγητό τους χωρίς να τους αποσπούν άλλα ερεθίσματα όπως π.χ. η τηλεόραση ή περιφέρονται όρθιοι μαζί με το φαγητό τους μπορούν να χάσουν κιλά χωρίς να καταφύγουν σε δίαιτα περιορίζοντας τις θερμίδες.

Αυτό βρήκαν Αμερικανοί ερευνητές σε μια μελέτη τους που ανακοινώθηκε στο ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για την Παχυσαρκία, στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Ερευνητές από το North Carolina State University παρακολούθησαν επί 15 εβδομάδες 80 υπέρβαρα άτομα. Οι μισοί από αυτούς καθοδηγήθηκαν να απομακρύνουν όλους τους περισπασμούς κατά το φαγητό, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης αν ήταν στο σπίτι ενώ δεν έτρωγαν στο γραφείο τους κατά την εργασία. Οι άλλοι μισοί αποτέλεσαν την ομάδα ελέγχου.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι διδάχθηκαν να τρώνε προσηλωμένοι στο φαγητό έχασαν έξι φορές περισσότερο βάρος. Τα μέλη της πρώτης ομάδας έχασαν, κατά μέσο όρο, σχεδόν 2 κιλά στο διάστημα των 15 εβδομάδων χωρίς να χρειαστεί να κάνουν δίαιτα. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, οι συμμετέχοντες  λάμβαναν εβδομαδιαία ηλεκτρονικά μαθήματα που τους καθοδηγούσαν σχετικά με τη φιλοσοφία της φροντίδας του φαγητού. Έξι μήνες μετά, το 75% των συμμετεχόντων δεν είχε ξαναπάρει τα κιλά που έχασε, ενώ  κάποιοι όχι μόνο διατήρησαν το χαμένο τους βάρος αλλά έχασαν επιπλέον κιλά.

Ο ρόλος της απόλαυσης

Η επικεφαλής της μελέτης Carolyn Dunn Carolyn Dunn, από το κρατικό πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, δήλωσε: “Πρέπει να τρώμε με ευαισθησία χωρίς να αποσπάται η προσοχή μας, να μην βλέπουμε τηλεόραση ή να παίζουμε παιχνίδια στον υπολογιστή και να μην τρώμε στα γραφεία μας”.

Η ίδια πρόσθεσε ότι η προσέγγιση αυτή δεν συνεπάγεται διατροφικές συνταγές ή καταμέτρηση θερμίδων. Οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να συνεχίσουν να τρώνε τις τροφές που τους αρέσουν απολαμβάνοντας τη γεύση. Η ιδέα ότι απολαμβάνει κανείς το φαγητό τους χωρίς περισπασμούς οδηγεί σε λιγότερες θερμίδες, π.χ. όταν κάποιος απολαμβάνει τη σοκολάτα του τότε μπορεί να φάει μια μικρότερη ποσότητα. Οι περισπασμοί οδηγούν σε περισσότερες θερμίδες διότι μειώνουν την απόλαυση του φαγητού.

“Εμείς δώσαμε εντολή στους ανθρώπους να τρώνε με ένα συνειδητό τρόπο”, δήλωσε η Dunn. “Για παράδειγμα, αν κάποιος επρόκειτο να φάει ένα φαγητό με πολλές θερμίδες, του είπαμε να τρώει λιγότερο αλλά με ευαισθησία, ώστε να απολαμβάνει την ευχαρίστηση από τις μπουκιές του”. Οι άνθρωποι αύξησαν την προσοχή τους και μείωσαν το βάρος τους, δήλωσε η Dunn.

Να σημειωθεί ότι άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι οι πρώτες μπουκιές είναι αυτές που συνδέονται με την περισσότερη απόλαυση από το φαγητό. Η κατανάλωση περισσότερων μπουκιών δίνει ανάλογες θερμίδες αλλά όχι μεγαλύτερη απόλαυση.

Ο καθηγητής Hermann Toplak, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Μελέτη της Παχυσαρκίας, δήλωσε ότι οι άνθρωποι πρέπει να χαλαρώνουν πριν από το φαγητό ώστε να μην έχουν στρες, κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Εάν έχετε άγχος στη δουλειά σας, είπε ο Toplak μην πηγαίνετε αμέσως στο σπίτι για φαγητό. Περπατήστε ή κάνετε κάτι ξεκούραστο και μ’ αυτόν τον τρόπο θα φάτε διαφορετικά.

Δείτε επίσης