maltepe escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort bahcesehir escort best price Wohnungsauflosung Berlin bahcesehir satilik daire avcilar kiz yurtlari ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort istanbul escort halkalı escort escort bayan porno istanbul escort Kayseri XXX Escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort
Τα συμπληρώματα πολυβιταμινών δεν εμποδίζουν τις καρδιακές προσβολές

Τα συμπληρώματα πολυβιταμινών δεν εμποδίζουν τις καρδιακές προσβολές

Η λήψη πολυβιταμινών και συμπληρωμάτων μετάλλων δεν εμποδίζει τις καρδιακές προσβολές, τα εγκεφαλικά επεισόδια ή τους καρδιαγγειακούς θανάτους, σύμφωνα με νέα ανάλυση 18 μελετών που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Circulation: Cardiovascular Quality and Results.

To περιοδικό ανήκει στην American Heart Association η οποία δεν συνιστά τη χρήση πολυβιταμινών ή ανόργανων συμπληρωμάτων για την πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων.

“Εξετάσαμε σχολαστικά το σώμα των επιστημονικών στοιχείων”, δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Joonseok Kim, επίκουρος καθηγητής καρδιολογίας στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα στο Μπέρμιγχαμ. “Δεν βρήκαμε κανένα κλινικό όφελος από χρήση πολυβιταμινών και ανόργανων συστατικών για την πρόληψη καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών επεισοδίων ή καρδιαγγειακού θανάτου”.

Η ερευνητική ομάδα πραγματοποίησε μια μετα-ανάλυση, συγκεντρώνοντας τα αποτελέσματα από 18 δημοσιευμένες μελέτες, στις οποίες περιλαμβάνονταν τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές και προοπτικές μελέτες που περιέλαβαν πάνω από 2 εκατομμύρια άτομα και μέση παρακολούθηση 12 ετών. Δεν βρήκαν συσχετισμό μεταξύ λήψης συμπληρωμάτων πολυβιταμινών και ανόργανων ουσιών και χαμηλότερου κινδύνου θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις.

“Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πείσουμε τους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των ερευνητών στον τομέα της διατροφής, να αναγνωρίσουν ότι τα πολυβιταμινούχα και μεταλλικά συμπληρώματα δεν εμποδίζουν τις καρδιαγγειακές παθήσεις”, δήλωσε ο Kim. “Ελπίζω τα ευρήματα της μελέτης μας να μειώσουν τη διαφημιστική εκστρατεία γύρω από τα πολυβιταμινούχα και μεταλλικά συμπληρώματα και να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν αποδεδειγμένες μεθόδους για να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, όπως η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών, η άσκηση και η αποφυγή του καπνού”.

Σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), σε αντίθεση με τα φάρμακα, τα συμπληρώματα διατροφής δεν ελέγχονται για ασφάλεια ή αποτελεσματικότητα προτού φτάσουν στον καταναλωτή, ούτε μπορεί η ετικέτα του προϊόντος να έχει ισχυρισμούς υγείας. Το 30% των Αμερικανών αγοράζει συμπληρώματα πολυβιταμινών και ανόργανων συστατικών, ενώ η παγκόσμια βιομηχανία συμπληρωμάτων διατροφής αναμένεται να φτάσει στα 278 δισ. δολάρια μέχρι το 2024.

Η διαμάχη για την αποτελεσματικότητα των πολυβιταμινών και των ανόργανων συμπληρωμάτων για την πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων συνεχίζεται εδώ και χρόνια, παρά τις πολυάριθμες καλά διεξαγόμενες ερευνητικές μελέτες που υποδηλώνουν ότι δεν βοηθούν.

“Παρόλο που τα πολυβιταμινούχα και μεταλλικά συμπληρώματα σπάνια προκαλούν άμεση βλάβη, παροτρύνουμε τους ανθρώπους να προστατεύσουν την καρδιακή τους υγεία κατανοώντας τον ατομικό κίνδυνο για καρδιοπάθεια και εγκεφαλικό επεισόδιο και να δημιουργήσουν, με τη συνεργασία ενός γιατρού, ένα σχέδιο που χρησιμοποιεί αποδεδειγμένα μέτρα για τη μείωση του κινδύνου. Τα μέτρα περιλαμβάνουν μια υγιεινή διατροφή για την καρδιά, άσκηση, διακοπή του καπνίσματος, έλεγχο της πίεσης του αίματος και της κακής χοληστερόλης (LDL) και, όταν χρειάζεται, ιατρική θεραπεία “, δήλωσε ο Kim.

“Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή για υγιή καρδιά και κάντε υγιεινή ζωή”, δήλωσε ο Eduardo Sanchez, ιατρικός σύμβουλος της American Heart Association. “Δεν υπάρχει υποκατάστατο για μια ισορροπημένη, θρεπτική διατροφή με περισσότερα φρούτα και λαχανικά που περιορίζει τις υπερβολικές θερμίδες, τα κορεσμένα λιπαρά, τα τρανς λιπαρά, το νάτριο, τη ζάχαρη και τη χοληστερόλη της διατροφής”.

Πηγή: Association of Multivitamin and Mineral Supplementation and Risk of Cardiovascular Disease.

Δείτε επίσης