kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme avrupa yakasi escort halkalı escort escort bayan porno batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi kadikoy escort pendik escort
H άσκηση βελτιώνει την υγεία του προστάτη

H άσκηση βελτιώνει την υγεία του προστάτη

Ο προστάτης είναι ένας αδένας που μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικός. Είναι επιρρεπής σε οδυνηρές λοιμώξεις και φλεγμονή (προστατίτιδα), διόγκωση που επηρεάζει στην ούρηση (καλοήθης υπερπλασία) και σε ανάπτυξη καρκίνου. Η πρόληψη είναι το καλύτερο φάρμακο και σ’ αυτό μπορεί να βοηθήσει η άσκηση. Επίσης, η άσκηση έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη θεραπεία διαφόρων καταστάσεων που σχετίζονται με τον προστάτη.

Παρόλο που σχετικά λίγες μελέτες έχουν εξετάσει τον αντίκτυπο της άσκησης στην υγεία του προστάτη, έχουν δείξει ότι η τακτική φυσική δραστηριότητα κάνει καλό στον αδένα.

Υπερπλασία. Σε μια μελέτη παρακολούθησης των επαγγελματιών υγείας στο Χάρβαρντ, οι άνδρες που ήταν πιο σωματικά δραστήριοι ήταν λιγότερο πιθανό να υποφέρουν από υπερπλασία του προστάτη. Ακόμη και η σωματική δραστηριότητα χαμηλής έως μέτριας έντασης, φάνηκε να έχει οφέλη.

Προστατίτιδα. Ιταλοί ερευνητές πραγματοποίησαν μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή σε άνδρες με χρόνια προστατίτιδα. Μια ομάδα έκανε αερόβια άσκηση περπατώντας γρήγορα τρεις φορές την εβδομάδα. Μια άλλη ομάδα έκανε μη αερόβια άσκηση (βαράκια με πόδια, καθίσματα κ.α.) επίσης τρεις φορές την εβδομάδα. Ύστερα από 18 εβδομάδες, οι άνδρες και στις δύο ομάδες αισθάνονται καλύτερα, αλλά εκείνοι που κάνουν αερόβιες ασκήσεις ανέφεραν μικρότερο πόνο προστατίτιδας, λιγότερο άγχος και καλύτερη ποιότητα ζωής.

Καρκίνος προστάτη. Σε μια μελέτη με περισσότερους από 1.400 άνδρες που είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη σε πρώιμο στάδιο, οι άνδρες που περπατούσαν γρήγορα τουλάχιστον τρεις ώρες την εβδομάδα ήταν 57% λιγότερο πιθανό να έχουν πρόοδο στον καρκίνο από όσους περπατούσαν λιγότερο συχνά και λιγότερο έντονα.

Επίσης, σε μια ανάλυση από τη μελέτη παρακολούθησης των επαγγελματιών υγείας, τα άτομα που διαγνώστηκαν με τον εντοπισμένο καρκίνο του προστάτη και ασκούνταν έντονα τουλάχιστον τρεις ώρες την εβδομάδα είχαν 61% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από την ασθένεια, σε σύγκριση με τους άνδρες που ασκούνταν έντονα μόνο μία ώρα την εβδομάδα.

Τα μέχρι σήμερα στοιχεία δείχνουν ότι η άσκηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους άνδρες που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη. Μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τα συμπτώματα, τις παρενέργειες των θεραπειών λόγω ακτινοβολίας και φαρμάκων, να βελτιώσετε την ψυχολογική σας διάθεση καθώς και να αυξήσετε το ποσοστό επιβίωσης. Υπάρχουν ισχυρά στοιχεία που δείχνουν ότι η τακτική άσκηση αυξάνει τα ποσοστά επιβίωσης του καρκίνου κατά 50-60%, ιδιαίτερα για τον καρκίνο του μαστού, του ορθού και του προστάτη. Αυτή η επίδραση είναι μεγαλύτερη στις προχωρημένες ασθένειες ή στους ηλικιωμένους άνδρες.

Η άσκηση έχει μεγάλη σημασία για τους άνδρες που υποβάλλονται σε θεραπεία στέρησης ανδρογόνων για τον καρκίνο του προστάτη. Καθώς αυτός ο τύπος θεραπείας σταματά την παραγωγή ανδρικών ορμονών, οι παρενέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν μειωμένη αντοχή των οστών, απώλεια μυϊκής μάζας, αυξημένη κόπωση, υψηλότερη χοληστερόλη, αυξημένη κατάθλιψη και μειωμένη γνωστική λειτουργία. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αντιστάθμιση των μεταβολικών επιδράσεων αυτού του τύπου θεραπείας.

Η άσκηση που συνιστάται είναι τόσο η αερόβια όσο και η χρήση αντιστάσεων. Τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει έδαφος η ιδέα ότι η προπόνηση με βάρη μπορεί να αποδειχτεί ένας από τους καλύτερους τρόπους άσκησης για την υγεία του προστάτη.

Οι συστάσεις είναι οι εξής:

  • Αποφύγετε την αύξηση του σωματικού βάρους και προσπαθήστε να παραμείνετε στα φυσιολογικά κιλά τόσο με μια υγιεινή διατροφή όσο και με την άσκηση.
  • Αποφύγετε, όσο μπορείτε, την καθιστική ζωή.
  • Εκτελέστε 75 λεπτά έντονης άσκησης κάθε εβδομάδα. Αν η ένταση είναι μέτρια ολοκληρώστε 150 λεπτά την εβδομάδα. Κάθε τύπος άσκησης κάνει καλό, όπως ποδήλατο, χορός, και περπάτημα στο βουνό.

Δείτε επίσης