Μια αμερικανική μελέτη εκτίμησε ότι είναι πλέον μεγαλύτερος ο κίνδυνος για καρκίνο του φάρυγγα στους άνδρες λόγω στοματικού σεξ, από ότι λόγω του καπνίσματος . Οι ερευνητές του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Οχάιο εξέτασαν δείγματα 271 καρκινικών όγκων που συνέλεξαν μέσα σε διάστημα 20 ετών. Διαπίστωσαν λοιπόν ότι οι περιπτώσεις καρκίνου που οφείλονταν στον ιό των ανθρώπινων θηλωμάτων (HPV) εκτινάσσονταν στο 72%. Όπως προβλέπουν οι επιστήμονες με σχετική τους δημοσίευση στο «Journal of Clinical Oncology».
Τα νέα ευρήματα ενδεχομένως να αυξήσουν τώρα την πίεση προς τον αμερικανικό φαρμακευτικό κολοσσό Merck & Co για να προχωρήσει σε δοκιμές μεγάλης κλίμακας προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το εμβόλιο κατά του HPV Gardasil, μπορεί να προσφέρει προστασία και ενάντια στη λοίμωξη της περιοχής του φάρυγγα.Από την πλευρά της η Τζένιφερ Άρμστρονγκ εκπρόσωπος της GlaxoSmithKline Plc, τόνισε ότι δεν έχει προγραμματισθεί κάποια μελέτη που να αφορά στην αποτελεσματικότητα του αντίστοιχου εμβολίου της βρετανικής εταιρείας Cervarix σε καρκίνους πέραν του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.
Ίσως σας ενδιαφέρουν:
Σχετικά άρθρα:
- Ο έλεγχος μειώνει τους θανάτους από γυναικολογικούς καρκίνους 30-85%
- Εμβόλια για ιούς που μεταδίδονται με στοματικό σεξ και στα αγόρια
- Είναι το στοματικό διάλυμα ασφαλές;
- Ένας στους 4 καρκίνους του παχέος εντέρου μπορεί να προληφθεί
- Η σωστή διατροφή μπορεί να εμποδίσει έναν στους δυο καρκίνους
- Φάρµακα για τον καρκίνο του µαστού προστατεύουν και τους πνεύµονες
- Οι γυναίκες που κρατούν τις ωοθήκες τους ζουν περισσότερο
- Οι άνθρωποι συναισθάνονται και εμπιστεύονται περισσότερο τους ομοίους τους παρά τους “άλλους”
- Νέα αιματολογικό τεστ υπόσχεται έγκαιρο εντοπισμό του καρκίνου των ωοθηκών
- Το DHA λιπαρό οξύ περιορίζει τους καρκινικούς όγκους
- Oι χιμπατζήδες θρηνούν τους νεκρούς τους!
- Από τη δύναμη στην ευφυΐα: Πως άλλαξαν τα κριτήρια με τα οποία οι κοινωνίες επιλέγουν τους ηγέτες τους
- Στα ύψη ο καρκίνος του θυρεοειδούς στη βόρεια Ελλάδα
- Η φρουκτόζη βλαβερή για τους διαβητικούς
- Οι άνθρωποι χάνουν περίπου τους μισούς φίλους τους μέσα σε επτά χρόνια
Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με πορίσματα για τη διατροφή. Αλλά συχνά οι πληροφορίες είναι αντιφατικές και προκαλούν σύγχυση. Το πολύπλοκο αυτό τοπίο ξεδιαλύνει το βιβλίο του Ζήση Ψάλλα, Πολύ Πιθανό Αλλά Όχι Αποδεδειγμένο - Κυνηγώντας την υγιεινή διατροφή, το οποίο παρουσιάζει βήμα-βήμα τις ανακαλύψεις της διατροφικής επιστήμης (εκδόσεις Αρχιπέλαγος).