kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ümraniye escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort jigolo arayan bayanlar jigolo istanbul jigolo olmak istiyorum jigolo ajansı beykent koltuk doseme avrupa yakasi escort halkalı escort escort bayan porno batum escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi
Περισσότερος ύπνος ίσον λιγότερα κιλά

Περισσότερος ύπνος ίσον λιγότερα κιλά

ypnos11Αμερικανοί ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Temple University βρήκαν πως όταν τα παιδιά κοιμούνται περισσότερο από το σύνηθες καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες και έχουν χαμηλότερα επίπεδα της ορμόνης λεπτίνης η οποία ρυθμίζει το βάρος του σώματος.  Η μελέτη, που είχε διάρκεια τρεις εβδομάδες, δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Pediatrics»

Όπως έδειξε η μελέτη, όταν μια ομάδα παιδιών άλλαξαν τις συνήθειες ύπνου τους και πήγαιναν για ύπνο 1,5 ώρα νωρίτερα, κατέληξαν να τρώνε κατά μέσον όρο 134 λιγότερες θερμίδες την ημέρα. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσουν μισό κιλό βάρος μέσα σε μια εβδομάδα, κατά μέσο όρο. Αν και η μελέτη διεξήχθη σε παιδιά, οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα ευρήματα ισχύουν και για τους ενήλικες.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο λίγος ύπνος συσχετίζεται με κίνδυνο παχυσαρκίας. Η παρούσα μελέτη, όμως, δείχνει καθαρά πως η αύξηση της διάρκειας του ύπνου μπορεί να μειώσει το σωματικό βάρος.

Ύπνος και περιττά κιλά

Οι ερευνητές επιστράτευσαν 37 παιδιά, ηλικίας 8 έως 11 ετών, εκ των οποίων το 25% ήταν υπέρβαρα ή παχύσαρκα.

Την πρώτη εβδομάδα τα παιδιά ακολούθησαν το συνηθισμένο πρόγραμμα ύπνου τους. Την δεύτερη εβδομάδα ζητήθηκε από τα παιδιά να κοιμηθούν είτε λιγότερο κατά 1,5 ώρα είτε περισσότερο κατά 1,5 ώρα από το συνηθισμένο. Την τρίτη εβδομάδα ζητήθηκε από τα παιδιά που κοιμόντουσαν λιγότερο τη δεύτερη εβδομάδα να κοιμηθούν περισσότερο και από τα παιδιά που κοιμόντουσαν περισσότερο να κοιμηθούν λιγότερο. Ο ύπνος μετρήθηκε με μετρητές που φόραγαν τα παιδιά στον καρπό τους.

Να σημειωθεί ότι οι επιστήμονες συνιστούν στα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών να κοιμούνται 10-11 ώρες το βράδυ.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι η πρόσληψη θερμίδων όταν τα παιδιά κοιμόντουσαν παραπάνω κατανάλωναν 134 θερμίδες λιγότερες την ημέρα και ότι η λεπτίνη είχε μειωθεί στο αίμα τους. Η λεπτίνη είναι περισσότερη όταν αυξάνεται ο λιπώδης ιστός.

«Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι η αύξηση της διάρκειας του ύπνου μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην πρόληψη και θεραπεία της παχυσαρκίας, τουλάχιστον στα παιδιά», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Σαντέλ Χαρτ, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Δημοσίας Υγείας του Temple. Η ερευνήτρια πρόσθεσε ότι πιθανότατα τα αποτελέσματα της μελέτης ισχύουν και για τους ενήλικες.

Οι επιστήμονες είπαν ότι θα συνεχίσουν την έρευνά τους για να ανακαλύψουν τις μακροπρόθεσμες επιδράσεις του ύπνου, τόσο στις διατροφικές συνήθειες όσο και στην φυσική δραστηριότητα και το σωματικό βάρος.

Δείτε επίσης