kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi mersin escort
Χρησιμοποιείτε σκάλες αντί για ασανσέρ και βελτιώστε την υγεία σας

Χρησιμοποιείτε σκάλες αντί για ασανσέρ και βελτιώστε την υγεία σας

Η επιλογή να χρησιμοποιούμε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ κατά τη διάρκεια της δουλειάς μας μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη για την υγεία μας.

skales55Μελέτη από Ελβετούς επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης έδειξε ότι η καθημερινή χρήση της σκάλας (αντί του ασανσέρ) είναι μια σημαντική αεροβική άσκηση η οποία βοηθά μάλιστα και στη μείωση της κακής χοληστερίνης και της διαστολικής πίεσης.

Οι ερευνητές παρακολούθησαν 77 υπαλλήλους του Πανεπιστημίου οι οποίοι έκαναν καθιστική ζωή για να δουν την επίδραση που έχει το ανέβασμα των σκαλιών αντί της χρήσης ανελκυστήρα στο χώρο εργασίας τους.

Ζητήθηκε από τα άτομα αυτά για 12 εβδομάδες να χρησιμοποιούν στη δουλειά τους μόνο τις σκάλες και όχι το ασανσέρ. Έτσι, ο αριθμός των ορόφων που ανέβαιναν και κατέβαιναν κάθε μέρα για τους συμμετέχοντες στη μελέτη ανήλθε, κατά μέσο. όρο 23. Πριν ξεκινήσει η μελέτη ανέβαινα κατά μέσο όρο 5 ορόφους.

Σημαντικά οφέλη

Στις τέλος των 12 εβδομάδων η αεροβική ικανότητα των εθελοντών είχε αυξηθεί κατά 8,6% και οι ερευνητές υπολόγισαν ότι αυτό αντιστοιχούσε σε 15% μείωση του κινδύνου θνησιμότητας.

Επίσης στους εθελοντές καταγράφηκε μείωση της περιμέτρου μέσης κατά 1,8%, μείωση του σωματικού βάρους κατά 1,7%, μείωση της διαστολικής πίεσης κατά 2,3% και μείωση της κακής χοληστερόλης LDL κατά 3,9%.

Σύμφωνα με τους ερευνητές το ανέβασμα των σκαλοπατιών στους χώρους εργασίας μπορεί να γίνει μια υγιεινή συνήθεια η οποία βοηθά στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Όπως έχουν δείξει οι έρευνες, η συστηματική σωματική άσκηση μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε καρδιαγγειακή πάθηση.

Η παραπάνω μελέτη δημοσιεύθηκε στο European journal of cardiovascular prevention and rehabilitation το 2010.

Να σημειωθεί ότι η 5η Ιουνίου του 2015 ήταν η πρώτη φορά που έγινε μια κίνηση ώστε να καθιερωθεί ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Ασανσέρ. Συμμετείχαν 21 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Οι ανελκυστήρες σταμάτησαν να λειτουργούν σε περισσότερα από 200 κτίρια σε 50 ευρωπαϊκές πόλεις, οι οποίες συμμετείχαν στην εκστρατεία του Διεθνούς Οργανισμού για τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό (ISCA) “NowWeMove”.

Δείτε επίσης