kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Έχετε δικαιολογία για να φάτε μπριζόλες – οι πρωτεΐνες ρίχνουν την πίεση

Έχετε δικαιολογία για να φάτε μπριζόλες – οι πρωτεΐνες ρίχνουν την πίεση

kreas proteines ypertash 4Μια μελέτη που έγινε από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βοστώνης και δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Hypertension έδειξε ότι η αυξημένη πρόσληψη πρωτεϊνών μειώνει τον κίνδυνο για υπέρταση (υψηλή αρτηριακή πίεσς).

Στη μελέτη συμμετείχαν 1.361 άτομα τα οποία παρακολουθήθηκαν για μια περίοδο 11,3 ετών. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τόσο οι ζωικές όσο και οι φυτικές πρωτεΐνες συμβάλλουν στην πρόληψη της υψηλής αρτηριακής πίεσης ανεξαρτήτως φύλου και βάρους. Όσοι κατανάλωναν 102 γραμμάρια πρωτεϊνών την ημέρα είχαν 40% μικρότερο κίνδυνο υπέρτασης σε σύγκριση με όσους κατανάλωναν 58 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα.

Τα 100 γραμμάρια πρωτεϊνών αντιστοιχούν σε τέσσερις μοσχαρίσιες μπριζόλες ή σε πέντε φιλέτα στήθος κοτόπουλου ή σε 10 κονσέρβες ρεβίθια!

Και οι φυτικές ίνες ρίχνουν την πίεση

Η μελέτη βρήκε  ότι εκτός από τις πρωτεΐνες, και οι φυτικές ίνες έχουν ευεργετική επίδραση στην καρδιαγγειακή λειτουργία. Μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες μειώνει τον κίνδυνο υπέρτασης κατά 59%.

Η υπέρταση αποκαλείται και «σιωπηρός δολοφόνος» διότι δεν έχει συμπτώματα. Ωστόσο, αν δεν υπάρξει αντιμετώπιση, αυξάνει τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού. Ο φυσικός τρόπος αντιμετώπισης της υπέρτασης είναι μέσω της διατροφής και της άσκησης.

Ο επικεφαλής ερευνητής της μελέτης Τζάστιν Μπουεντία ανέφερε ότι η επαρκής πρόσληψη πρωτεϊνών ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού, με αποτέλεσμα να αποφεύγουμε τα σνακ και γλυκά. Έτσι, καταφέρνουμε να διατηρήσουμε το βάρος μας σε φυσιολογικά επίπεδα και να αποφύγουμε την επιδείνωση βασικών δεικτών όπως η αρτηριακή πίεση. Επιπλέον, ο ειδικός τονίζει ότι τα αμινοξέα που συνθέτουν τις πρωτεΐνες συμβάλλουν πιθανώς στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων κι έτσι τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης παραμένουν χαμηλά.

Πρέπει ωστόσο να αναφερθεί ότι υπάρχει διαμάχη για το ρόλο των ζωικών πρωτεϊνών στην υγεία. Σε μεγάλο βαθμό οι ζωικές πρωτεΐνες, δηλαδή το κρέας, έχει απενοχοποιηθεί αλλά τα κατεργασμένα προϊόντα τους (λουκάνικα, ζαμπόν, μπέικον σαλάμια κλπ) πρέπει να αποφεύγονται καθώς περιέχουν χημικά που μπορεί να είναι πολύ επιβλαβή για την υγεία.

Δείτε επίσης