kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi mersin escort
Τα όσπρια βοηθούν στο αδυνάτισμα

Τα όσπρια βοηθούν στο αδυνάτισμα

ospria diaita 4Πάνω από το 90% των προγραμμάτων αδυνατίσματος αποτυγχάνουν εξαιτίας της πείνας που προκαλεί η δίαιτα. Όμως τα όσπρια (οι φακές, τα φασόλια, τα ρεβίθια και ο αρακάς) μπορεί να είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο αδυνάτισμα, διότι είναι πιο χορταστικά από πολλές άλλες τροφές.

Σ’ αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν ερευνητές από το Κέντρο Κλινικής Διατροφής και Τροποποίησης Παραγόντων Κινδύνου του Νοσοκομείου St. Michael’s στο Τορόντο του Καναδά, οι οποίοι ανέλυσαν τα ευρήματα 9 προγενέστερων μελετών.

Και ελαιόλαδο

Όπως γράφουν στο επιστημονικό περιοδικό Obesity ο Τζων Σίβενπαϊπερ και οι συνεργάτες του, τα άτομα που καταναλώνουν καθημερινά μία μερίδα φασόλια, αρακά, ρεβίθια ή φακές αισθάνονται κατά 31% πιο χορτασμένοι από αυτούς που τρώνε άλλα φαγητά.

Η ιδανική ποσότητα οσπρίων που κάθε μέρα πρέπει να καταναλώνεται ως μέρος μια δίαιτας είναι περίπου 160 γραμμάρια ή ένα φλιτζάνι. Για ακόμα περισσότερο όφελος, οι ειδικοί συνιστούν να τρώμε τα όσπρια με ωμό ελαιόλαδο το οποίο προστίθεται στο πιάτο και όχι κατά το μαγείρεμα.

Πάντως, ούτε καν ο 1 στους 10 ενήλικες δεν τρώει κάθε μέρα όσπρια – οι περισσότεροι περιορίζονται σε ένα φλιτζάνι την εβδομάδα.

Να σημειωθεί ότι τα όσπρια, εκτός του ότι “κόβουν” την όρεξη περισσότερο από αρκετές άλλες τροφές, αποτελούν μια πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών, ενώ η κατανάλωσή τους σχετίζεται με μειωμένα επίπεδα χοληστερίνης και με καλύτερη ρύθμιση του “ζαχάρου” στο αίμα.

Δείτε επίσης