kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Πόσο νερό πρέπει να πίνει ένα παιδί για να αποφύγει την αφυδάτωση;

Πόσο νερό πρέπει να πίνει ένα παιδί για να αποφύγει την αφυδάτωση;

paidi nero afydatoshΟ κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος κατά την παιδική ηλικία διότι τα παιδιά είναι πιο ευαίσθητα στις υψηλές θερμοκρασίες. Είναι επίσης πιο επιρρεπή στην αφυδάτωση κατά τη διάρκεια σωματικής δραστηριότητας ενώ πολύ συχνά δεν καταναλώνουν υγρά επειδή το ξεχνούν.

Τα πρώτα συμπτώματα της αφυδάτωσης (κούραση, πονοκέφαλος, ξηροστομία, μυϊκή αδυναμία και ζαλάδα) πρέπει να αντιμετωπίζονται έγκαιρα, τόσο στο σχολείο από τους εκπαιδευτικούς όσο και στο σπίτι από τους γονείς.

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη υγρών για ένα παιδί εξαρτάται από παράγοντες που περιλαμβάνουν την ηλικία, το βάρος, το φύλο και το επίπεδο σωματικής δραστηριότητας του παιδιού καθώς και τις περιβαλλοντικές συνθήκες (θερμοκρασία και υγρασία).

Πόσα ποτήρια νερό την ημέρα πρέπει να πίνει ένα παιδί;

Πόσα ποτήρια νερού όμως πρέπει να καταναλώνονται από τα παιδιά, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του (εκτός του νερού που προσλαμβάνουν από την τροφή);

Για τα μικρότερα παιδιά περίπου 4-5 ποτήρια υγρών μπορεί να είναι αρκετά, ενώ τα πολύ μεγαλύτερα, όπως οι έφηβοι, μπορεί να χρειαστεί να καταναλώνουν μέχρι και 10 ποτήρια (κάθε ποτήρι αντιστοιχεί σε 200-250ml υγρών).

Ένας γενικός κανόνας, που φαίνεται να εξασφαλίζει επάρκεια στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι ότι τα παιδιά θα πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 5-8 ποτήρια υγρών και να καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες φρούτων και λαχανικών τα οποία είναι πλούσια σε νερό). Όταν τα παιδιά είναι δραστήρια, θα πρέπει να καταναλώνουν επιπλέον νερό.

Ο παρακάτω πίνακας αφορά το νερό που περιέχεται τόσο στα ποτά όσο και στις τροφές. Οι ποσότητες αφορούν υγιή παιδιά και κανονικές τιμές θερμοκρασίας και υγρασίας

nero paidia pinakasΝα σημειωθεί ότι το γάλα αποτελεί μια καλή επιλογή για τα παιδιά καθώς προσφέρει εκτός από ενυδάτωση και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες Β.

Από την άλλη πλευρά, τα αναψυκτικά με ζάχαρη μπορεί να προσφέρουν νερό για την ενυδάτωση των παιδιών, αλλά συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους και οδηγούν στην ανάπτυξη τερηδόνας.

Επίσης, ορισμένα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, δεν αποτελούν καλή επιλογή για την αντιμετώπιση της αφυδάτωσης διότι περιέχουν καφεΐνη η οποία οδηγεί το νερό έξω από το σώμα.

Δείτε επίσης