0

Η ινδική κάνναβη ανακουφίζει τον χρόνιο πόνο από νευρολογικές βλάβες

admin September 3, 2010 ΙΑΤΡΙΚΗ

Η ινδική κάνναβη ανακουφίζει τον χρόνιο πόνο από νευρολογικές βλάβες

Η ινδική κάνναβη μπορεί να μειώσει σημαντικά τον χρόνιο πόνο που βιώνουν οι ασθενείς με νευρολογικές βλάβες, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο Canadian Medical Association Journal. Μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο Μακ Γκιλ με δείγμα 23 ατόμων, ανέδειξε τα οφέλη από το κάπνισμα της ινδικής κάνναβης και ως προς τον ύπνο και [...]

0

Η ινδική κάνναβη ανακουφίζει τον χρόνιο πόνο από νευρολογικές βλάβες

Healthy Living September 3, 2010 ΙΑΤΡΙΚΗ

Η ινδική κάνναβη μπορεί να μειώσει σημαντικά τον χρόνιο πόνο που βιώνουν οι ασθενείς με νευρολογικές βλάβες, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο Canadian Medical Association Journal. Μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο Μακ Γκιλ με δείγμα 23 ατόμων, ανέδειξε τα οφέλη από το κάπνισμα της ινδικής κάνναβης και ως προς τον ύπνο και [...]

0

Φάρμακα για την οστεοπόρωση αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου

admin September 3, 2010 ΙΑΤΡΙΚΗ

Φάρμακα για την οστεοπόρωση αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου

Οι άνθρωποι που παίρνουν επί μεγάλο χρονικό διάστημα (για πάνω από πέντε χρόνια) μια ευρέως χρησιμοποιούμενη κατηγορία φαρμάκων για την οστεοπόρωση, πιθανώς διπλασιάζουν τον κίνδυνο να αναπτύξουν καρκίνο του οισοφάγου, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, η οποία για πρώτη φορά έκανε αυτή τη διαπίστωση. Η μελέτη, υπό την δρ. Τζέην Γκριν της Μονάδας [...]

0

Γιατί το μικρό ποτήρι μας κάνει να πίνουμε περισσότερο αλκοόλ

admin September 3, 2010 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

 	 Γιατί το μικρό ποτήρι μας κάνει να πίνουμε περισσότερο αλκοόλ

Oι άνθρωποι που πίνουν αλκοόλ, κρασί ή μπίρα σε χαμηλό ποτήρι, καταλήγουν να πίνουν, τελικά, αρκετά περισσότερο -μπορεί και σχεδόν διπλάσια ποσότητα- σε σχέση με όσους πίνουν σε ψηλό ποτήρι, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη, υπό τον καθηγητή πειραματικής ψυχολογίας Τσαρλς Σπενς του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, σύμφωνα με τη βρετανική “Ντέιλι [...]

0

Οι έφηβοι που κοιμούνται λίγο παχαίνουν

admin September 2, 2010 ΥΓΕΙΑ

Οι έφηβοι που κοιμούνται λίγο παχαίνουν

Οι έφηβοι που κοιμούνται λιγότερο από οκτώ ώρες τη νύχτα, παχαίνουν πιο εύκολα, καθώς τρώνε περισσότερες τροφές με λιπαρά και πιο πολλά σνακ, σε σχέση με όσους κοιμούνται περισσότερες από οκτώ ώρες το βράδυ, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη, υπό την δρα Σούζαν Ρεντλάιν του νοσοκομείου Μπρίγκαμ και του Ιατρικού κέντρου [...]

0

Τα πνευματικά παιχνίδια επιταχύνουν το Alzheimer μετά την έναρξή του

admin September 2, 2010 ΙΑΤΡΙΚΗ

Τα πνευματικά παιχνίδια επιταχύνουν το Alzheimer μετά την έναρξή του

Οι διάφορες νοητικές δραστηριότητες, όπως το λύσιμο σταυρόλεξων και παζλ ή το διάβασμα, μπορεί να καθυστερήσουν την εμφάνιση άνοιας και Αλτσχάιμερ στα άτομα της τρίτης ηλικίας, όμως από τη στιγμή που η πάθηση εκδηλωθεί, θα ακολουθήσει ταχύτερη επιδείνωση, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη, υπό τον δρα Ρόμπερτ Γουίλσον του Ιατρικού Κέντρου [...]

0

Η άσκηση μειώνει την προδιάθεση για παχυσαρκία

admin September 2, 2010 ΑΣΚΗΣΗ

Η άσκηση μειώνει την προδιάθεση για παχυσαρκία

Η άσκηση μπορεί να μειώσει τη γενετική προδιάθεση ενός ανθρώπου για παχυσαρκία κατά 40%, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα. Ερευνητές εξέτασαν 20.430 ανθρώπους στο Norwich και εστίασαν σε γενετικούς παράγοντες που είναι γνωστό πως αυξάνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας. Οι περισσότεροι είχαν κληρονομήσει 10 έως 13 από τις ποικιλομορφίες των γονέων τους, ορισμένοι είχαν περισσότερες από [...]

0

Οι έφηβοι αγνοούν την μεσογειακή διατροφή

admin September 2, 2010 ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι έφηβοι  αγνοούν την μεσογειακή διατροφή

Σχεδόν οι μισοί μαθητές και μαθήτριες στην Ελλάδα έχουν χαμηλής ποιότητας διατροφή, αλλά ασκούνται σε ικανοποιητικό βαθμό. Πάντως, μόνο το 6% ακολουθούν την παραδοσιακή υγιεινή μεσογειακή διατροφή, σε συνδυασμό με έντονη σωματική άσκηση, όπως διαπίστωσε έρευνα της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών. Η μελέτη, που δημοσιοποιήθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Καρδιολογίας στη [...]

0

Η μέτρια κατανάλωση καφέ βελτιώνει την κατάσταση των αρτηριών στους υπερτασικούς

admin September 2, 2010 ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η μέτρια κατανάλωση καφέ βελτιώνει την κατάσταση των αρτηριών στους υπερτασικούς

Μια έρευνα καρδιολόγων της 1ης Καρδιολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία πραγματοποιήθηκε στο νησί της Ικαρίας, δείχνει ότι η με μέτρο κατανάλωση καφέ (ένα έως δύο φλιτζάνια την ημέρα) από ηλικιωμένα άτομα, τα οποία πάσχουν από υπέρταση, μπορεί να επιφέρει βελτιώσεις στην κατάσταση των αρτηριών τους, όσον αφορά στην ικανότητα των [...]

0

Η έλλειψη βιταμίνης D επηρεάζει αρνητικά ανθρώπους με καρδιακή ανεπάρκεια

admin September 1, 2010 ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η έλλειψη βιταμίνης D επηρεάζει αρνητικά ανθρώπους με καρδιακή ανεπάρκεια

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D σχετίζονται με υψηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας και νοσηλείας σε ανθρώπους με καρδιακή ανεπάρκεια, αναφέρει νέα έρευνα. Η έρευνα δεν αποδεικνύει ότι τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D θέτουν ασθενείς σε υψηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας. Ακόμα και αν επιβεβαιωθούν τα ευρήματα, χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D μπορεί ενδεχομένως να αποτελούν δείκτη άλλων βλαβερών παραγόντων. Ελπίζεται [...]