kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi mersin escort
Έχετε “ζάχαρο”; Προσέξτε και το αλάτι

Έχετε “ζάχαρο”; Προσέξτε και το αλάτι

alati zaxaro 4Αν έχετε υψηλό “ζάχαρο”, δηλαδή διαβήτη τύπου 2, πρέπει να προσέχετε όχι μόνο τα  επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας, αλλά και το αλάτι που καταναλώνετε, λένε Ιάπωνες ερευνητές.

«Για να μειωθεί ο κίνδυνος των καρδιαγγειακών επιπλοκών του διαβήτη, δεν αρκεί να ρυθμίζει ένας διαβητικός το σάκχαρό του. Πρέπει να προσέχει και το αλάτι που καταναλώνει», ανέφερε ο Τσίκα Χορικάβα, από το Πανεπιστήμιο της Νομαρχίας Νιιγκάτα.

Να σημειωθεί ότι η καρδιοπάθεια είναι ο κύριος εχθρός των πασχόντων από διαβήτη τύπου 2, καθώς το 75% των θανάτων των διαβητικών οφείλονται στο έμφραγμα (καρδιακή προσβολή).

Αλάτι και καρδιαγγειακός κίνδυνος

Σε μελέτη του που συμμετείχαν 1.600 διαβητικοί, ηλικίας 40-70 ετών και δημοσιεύθηκε στην Επιθεώρηση Κλινικής Ενδοκρινολογίας και Μεταβολισμού, οι ερευνητές βρήκαν πως όσοι έτρωγαν πολύ αλάτι είχαν διπλάσιες πιθανότητες να εκδηλώσουν καρδιοπάθεια μέσα στα 8 χρόνια.

Από τους 359 εθελοντές που είχαν την υψηλότερη κατανάλωση αλατιού (6.000 mg νάτριο την ημέρα) οι 41 εκδήλωσαν καρδιοπάθεια, γράφουν οι ερευνητές. Αντίθετα, από τους 354 εθελοντές με την χαμηλότερη κατανάλωση αλατιού (2.800 mg νάτριο την ημέρα), μόνο οι 23 εκδήλωσαν καρδιοπάθεια.

Οι διατροφικές συστάσεις για τους υγιείς ανθρώπους ορίζουν ως μέγιστη κατανάλωση νατρίου τα 2.300 mg την ημέρα (αντιστοιχούν σε ένα κουταλάκι του γλυκού ή 6 γραμμάρια αλάτι) για άτομα ηλικίας άνω των 2 ετών -το 40% του αλατιού είναι νάτριο και το 60% είναι χλώριο. Για όσους όμως έχουν αυξημένο κίνδυνο για καρδιοπάθεια (έχουν διαβήτη, υπέρταση ή νεφροπάθεια), η διατροφική σύσταση είναι για ποσότητα νατρίου 1.500 mg την ημέρα.

Στην Ελλάδα η κατανάλωση υπερβαίνει τα 10 γραμμάρια αλάτι την ημέρα, σύμφωνα με μελέτες του Πανεπιστημίου Κρήτης, με το 44% να προέρχεται από το ψωμί. Δείτε ποιες τροφές περιέχουν πολύ αλάτι.

Δείτε επίσης