kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Η εναλλασσόμενη ένταση στο περπάτημα ρυθμίζει καλύτερα το “ζάχαρο”

Η εναλλασσόμενη ένταση στο περπάτημα ρυθμίζει καλύτερα το “ζάχαρο”

permatima entash zaxaroΣύμφωνα με μία  μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Diabetologia το οποίο εκδίδει η Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Μελέτη του Διαβήτη (EASD), οι εναλλαγές τριών λεπτών γρήγορου βάδην με τρία λεπτά χαλαρό περπάτημα μπορεί να είναι αυτό που χρειάζονται οι διαβητικοί για να ρυθμίσουν το “ζάχαρό” τους (δηλ. τη γλυκόζη του αίματος).

Όπως έδειξε η μελέτη, οι εναλλαγές στην ένταση του βαδίσματος επί μία ώρα την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα, ρυθμίζουν καλύτερα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα των ασθενών απ’ ό,τι το περπάτημα με σταθερό ρυθμό.

Παραδοσιακά, οι γιατροί συνιστούν στα άτομα με διαβήτη να περπατούν με μέτρια ταχύτητα και να αποφεύγουν τυχόν τραυματισμούς κάτι που θα τους αποτρέψουν από την άσκηση. Ωστόσο, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν ότι η εναλλασσόμενη ένταση στο περπάτημα παρέχει περισσότερα οφέλη στην υγεία τους.

Και απώλεια κιλών

Στη μελέτη, συμμετείχαν 32 εθελοντές, ηλικίας 57 έως 61 ετών, οι οποίοι έπασχαν από διαβήτη τύπου 2. Οι οκτώ από αυτούς δεν γυμνάζονταν καθόλου, οι 12 έκαναν απλό περπάτημα με σταθερό ρυθμό και οι υπόλοιποι 12 έκαναν διακοπτόμενη προπόνηση.

Οι δύο ομάδες που γυμνάζονταν αφιέρωναν στη γυμναστική πέντε ώρες την εβδομάδα (πέντε ημέρες από μία ώρα), επί τέσσερις μήνες. Η δραστηριότητά τους καταγραφόταν με μόνιτορ καρδιάς και επιταχυνσιόμετρο, το οποίο κατέγραφε την ταχύτητα και την κίνησή τους. Η μελέτη έδειξε ότι αυτοί που ακολουθούσαν το πρόγραμμα με εναλλασσόμενη ένταση στο περπάτημα ρύθμιζαν καλύτερα το “ζάχαρο” τους.

Παλιότερη μελέτη της ίδιας ερευνητικής ομάδας είχε δείξει πως η βάδιση με εναλλασσόμενη ταχύτητα οδηγεί σε απώλεια 4 κιλών, ενώ εκείνη με σταθερή ταχύτητα δεν επηρεάζει σημαντικά το σωματικό βάρος.

Δείτε επίσης