kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Πρωινό με πρωτεΐνες βοηθάει στο αδυνάτισμα

Πρωινό με πρωτεΐνες βοηθάει στο αδυνάτισμα

ayga diaitaΕρευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μισούρι ανακάλυψαν ότι τρόφιμα όπως τα αυγά και το άπαχο κρέας, όταν καταναλώνονται το πρωί, μπορούν να επηρεάσουν τη διατροφή ολόκληρης της ημέρας, περιορίζοντας δραστικά την κατανάλωση σνακ με πολλά λίπη ή ζάχαρη. Με άλλα λόγια, όταν το πρωινό περιέχει τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες βοηθάει στο αδυνάτισμα. Ο λόγος είναι ότι βελτιώνει έλεγχο της πείνας και μειώνει το τσιμπολόγημα. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Κλινικής Διατροφής» (AJCN).

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι έρευνες των διαιτολόγων καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το κλειδί στο αδυνάτισμα είναι οι πρωτεΐνες. Μετά τις έρευνες που έγιναν για τη δίαιτα Atkins (Άτκινς), σήμερα πιστεύεται ότι η καλύτερη δίαιτα είναι αυτή που περιέχει πολλές πρωτεΐνες και λίγους υδατάνθρακες (και μάλιστα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη). Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που οι πιο επιτυχημένες δίαιτες βασίζονταν πάντα σ’ αυτή τη συνταγή, ενώ η τελευταία μόδα είναι η δίαιτα Dukan (Ντούκαν).

Αυγά και κρέας έναντι δημητριακών

Η σχετική μελέτη πραγματοποιήθηκε σε 20 υπέρβαρες ή παχύσαρκες κοπέλες ηλικίας 18-20 ετών, οι οποίες δεν συνήθιζαν να τρώνε πρωινό. Οι ερευνητές τους ζήτησαν να φάνε είτε ένα πρωινό αποτελούμενο κυρίως από αυγά και άπαχο κρέας, είτε κλασικά δημητριακά πρωινού.

Τα δύο είδη πρωινού παρείχαν τις ίδιες θερμίδες (ήταν 350), φυτικές ίνες, λίπη και ζάχαρη, αλλά είχαν πολύ διαφορετική περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, καθώς στο πρωινό με τα αυγά το 35% των θερμίδων προερχόταν από πρωτεΐνες. Οι εθελοντές συμπλήρωσαν ειδικά ερωτηματολόγια, ενώ στη διάρκεια της ημέρας έδιναν ανά τακτά χρονικά διαστήματα δείγματα αίματος.

Επιπλέον, πριν από το πρωινό υποβλήθηκαν σε λειτουργική μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου για να καταγραφούν τα μηνύματα του εγκεφάλου που ελέγχουν την όρεξη για φαγητό και η διατροφική συμπεριφορά που άγεται από το αίσθημα επιβράβευσης. Η μαγνητική τομογραφία επαναλήφθηκε μετά το φαγητό. Όπως έδειξε η σύγκριση των δύο, το πρωινό με τις πολλές πρωτεΐνες παρείχε εντονότερο αίσθημα κορεσμού της πείνας και μείωση στη δραστηριότητα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνη για την λαχτάρα για τσιμπολόγημα. Επιπλέον, οι εθελόντριες που είχαν φάει πολλές πρωτεΐνες κατανάλωσαν λιγότερα παχυντικά σνακ το απόγευμα και πήραν συνολικά λιγότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα.

Κλειδί στο αδυνάτισμα το πρωτεϊνούχο πρωινό

«Τα ευρήματα αυτά υποδηλώνουν ότι ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό μπορεί να αποτελέσει καλή κίνηση για να αποφευχθεί η υπερκατανάλωση φαγητού στη διάρκεια της ημέρας και να βελτιωθεί η ποιότητα της διατροφής», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Χέδερ Λάιντυ, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Διατροφής & Φυσιολογίας της Ασκήσεως του πανεπιστημίου.

Όπως επισημαίνει η δρ Λάιντυ και οι συνεργάτες της, οι εθελόντριες έτρωγαν αυγά και μπουρίτο ή βάφλα μήλου με βάση τα αυγά και ένα μοσχαρίσιο λουκάνικο ως πρωινό με πολλές πρωτεΐνες. Ωστόσο, η δρ Λάιντυ λέει πως μία πιο ρεαλιστική εναλλακτική λύση είναι ένα γιαούρτι και ψωμί με κότατζ τσηζ ή βραστά αυγά με ψωμί και τυρί.

Όσον αφορά την ανησυχία πολλών ανθρώπων ότι δεν θα κατορθώσουν να φάνε το πρωί, διότι δεν το έχουν συνηθίσει, η δρ Λάιντυ τονίζει ότι απαιτούνται μόνο τρεις ημέρες για να συνηθίσει ο οργανισμός το φαγητό νωρίς το πρωί.

Δείτε επίσης