kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Τα μήκος των ποδιών στις γυναίκες σχετίζεται με τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

Τα μήκος των ποδιών στις γυναίκες σχετίζεται με τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

mhkos podion kardiopatheiaΕρευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ στην Αγγλία διαπίστωσαν σε μελέτη τους που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Heart ότι το μήκος των ποδιών στις γυναίκες σχετίζεται με την υγεία της καρδιάς.

Οι ερευνητές μελέτησαν 4.000 γυναίκες ηλικίας 60-79 ετών και βρήκαν ότι αυτές που είχαν μήκος ποδιών μεταξύ 74,62 και 75,26 εκατοστά διέτρεχαν μεγαλύτερο κίνδυνο για καρδιοπάθεια σε σύγκριση με τις γυναίκες των οποίων τα πόδια είχαν μήκος 75,75 έως 76,03 εκατοστά.

Σχεδόν 700 από τις 4.000 γυναίκες είχαν κάποιο πρόβλημα με την καρδιά τους και περίπου το ένα τρίτο (31%) των 700 γυναικών είχαν ιστορικό καρδιακών προσβολών. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι για 4,3 εκατοστά επιπλέον στο μήκος των ποδιών, ο κίνδυνος καρδιοπάθειας μειώνεται κατά 16%.

Η επικεφαλής της μελέτης Debbie Lawlor δήλωσε: «Η προστατευτική δράση του ψηλού αναστήματος είναι απίθανο να οφείλεται στις ευρύτερης αρτηρίες”.

Μια πιθανή εξήγηση πίσω από το φαινόμενο είναι ότι οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη από τη στιγμή της γέννησης έως και την εφηβεία έχουν ισχυρό αντίκτυπο στη μελλοντική υγεία της καρδιάς. Οι γυναίκες με κοντά πόδια ενδέχεται να  έχουν χειρότερη πνευμονική λειτουργία, υψηλότερα επίπεδα χοληστερίνης και αντίσταση στην ινσουλίνη.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να μακρύνουμε τα πόδια μας, μπορούμε όμως να τρώμε υγιεινά, να γυμναζόμαστε τακτικά και να αντιμετωπίζουμε το καθημερινό στρες προκειμένου να διατηρήσουμε την υγεία της  καρδιάς μας.

Δείτε επίσης