kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir istanbul escort istanbul escort travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Πολύ νερό για περισσότερο αδυνάτισμα!

Πολύ νερό για περισσότερο αδυνάτισμα!

Όσοι πίνουν πολύ νερό όταν κάνουν δίαιτα χάνουν περισσότερα κιλά, σύμφωνα με ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο The American Journal of Clinical Nutrition.

Η Δρ Ρεμπέκα Μουκελμπάουερ και οι συνεργάτες της στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Βερολίνου και το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου «Charité» μελέτησαν όλες τις διαθέσιμες έρευνες στην επιστημονική βιβλιογραφία για το σωματικό βάρος και την κατανάλωση νερού. Τελικά εντόπισαν 7 μελέτες που πληρούσαν τα επιστημονικά κριτήρια. Τρεις εξ αυτών είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η αυξημένη κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της δίαιτας, συσχετιζόταν με μεγαλύτερη απώλεια βάρους.

Μια μελέτη έδειξε ότι οι μεσήλικοι και ηλικιωμένοι που έπιναν δύο φλιτζάνια νερό πριν το γεύμα έχαναν κατά μέσο όρο 1,8 κιλά περισσότερα από εκείνους που δεν έπιναν επιπλέον νερό.

Επίσης μια άλλη έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες που αύξησαν την κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της δίαιτας έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνες που έπιναν λιγότερο από ένα λίτρο την ημέρα.

Νερό, πείνα και θερμογένεση

Αν και δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο πως το νερό επηρεάζει την απώλεια βάρους οι ερευνητές εικάζουν ότι το νερό αναστέλλει το αίσθημα της πείνας. Ωστόσο, πιστεύουν ότι η κατανάλωση νερού αυξάνει την δαπάνη ενέργειας του σώματος, την λεγόμενη «επαγόμενη από το νερό θερμογένεση».

Σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες οι ενήλικοι θα πρέπει να πίνουν μεταξύ 2,7 και 3,7 λίτρα νερό την ημέρα, περιλαμβανομένων και των υγρών που προέρχονται από τα τρόφιμα και τα αναψυκτικά/ροφήματα.

Δείτε επίσης