kartal escort ataşehir escort maltepe escort ümraniye escort ümraniye escort ümraniye escort ataşehir escort kartal escort maltepe escort ataşehir escort maltepe escort alanya escort tuzla escort http://www.pendikliler.com/ kartal escort ankara escort ankara escort bayan ankara escort ankara escort ankara escort Ankara Escort Ankara escort Çankaya escort escort ankara ankara escort izmir escort bursa escort gaziantep escort denizli escort porno indir travesti porno izmir escort izmir escort ankara escort ankara escort rus porno jigolo kirala jigolo basvuru jigolo olmak istiyorum jigolo olmak istiyorum jigolo sitesi ankara escort mersin escort
Αρκούν πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα

Αρκούν πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα

Μια μεταανάλυση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό BMJ αποφαίνεται ότι πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, αλλά δεν προκύπτει επιπλέον όφελος από την κατανάλωση περισσότερων μερίδων φρούτων και λαχανικών.

Να σημειωθεί ότι πρόσφατη μελέτη είχε βρει πως επτά μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα είναι καλύτερες από πέντε μερίδες.

fruits-and-vegetables 4 meridesΦτάνουν πέντε μερίδες

Ερευνητές από τις ΗΠΑ και την Κίνα προχώρησαν σε ανασκόπηση 16 δημοσιευμένων μελετών και διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα έχει επιβεβαιωμένα οφέλη για τον οργανισμό. Σε καμία περίπτωση όμως δεν επιτυγχάνεται μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής αν οι μερίδες φρούτων και λαχανικών αυξηθούν σε επτά ημερησίως.

Οι 16 μελέτες είχαν διεξαχθεί στις ΗΠΑ, στην Ασία και στην Ευρώπη και περιλάμβαναν 833.000 άτομα, εκ των οποίων τα 56.000 είχαν αποβιώσει κατά τη διάρκειά τους.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών συσχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, και ειδικά από καρδιαγγειακά νοσήματα. Ο κίνδυνος θανάτου μειωνόταν κατά 5% για κάθε επιπλέον μερίδα φρούτων και λαχανικών – όμως μόνο ως τις πέντε ημερησίως.

«Η μεγαλύτερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο θανάτου, ειδικά από καρδιαγγειακά αίτια, αλλά μέχρι του ορίου των πέντε μερίδων. Μετά απ’ αυτό το όριο δυστυχώς δεν προκύπτει περαιτέρω μείωση της θνητότητας», εξηγεί ο Φρανκ Χου, επικεφαλής της μεταανάλυσης και καθηγητής στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

Δείτε επίσης